امام جمعه موقت کرمان:

مسئولان در برابر نفوذ فرهنگی هوشیار باشند

حجت‌الاسلام احمد شیخ بهائی گفت: دشمن تمام سعی خود را برای نفوذ در فرهنگ به کار گرفته است و مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند و مردم نیز حساسیت خود نسبت به مسائل دینی و فرهنگی را حفظ کنند.
کد خبر: ۳۵۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 23August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «احمد شیخ بهائی» در مراسم نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع)، با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: ما کرمانی‌ها افتخار می‌کنیم که یکی از بزرگترین شخصیت‌های شهید این نظام، شهید باهنر است، زیرا شهید باهنر در زمان طاغوت در تالیف کتاب‌های دینی به همراه شهید بهشتی نقش بسزائی داشت و در نهایت خداوند شهادت را نصیب او کرد.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در دیدار با اعضای هیات دولت بر روی موضوع تهاجم فرهنگی تاکید کردند گفت: تهاجم فرهنگی از موضوعاتی است که باید در برابر آن هوشیار بود.

وی تصریح کرد: دشمن تمام سعی خود را برای نفوذ در فرهنگ به کار گرفته است و نفوذ در حجاب، سینما، کتاب و فضای مجازی از این جمله است و مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند و مردم نیز حساسیت خود نسبت به مسائل دینی و فرهنگی را حفظ کنند.

حجت الاسلام شیخ بهایی در ادامه با بیان اینکه امروز روزگار عزت ما است که پهپاد دشمن را در آسمان می زنیم و کشتی آنها را در دریا توقیف می کنیم، افزود: جبهه دشمنان ایران اسلامی از هم پاشیده است و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و با خواری و خفت مواجه شده اند.

وی بیان داشت: خداوند کسانی را که در مسیر حفظ دین قدم بردارد یاری خواهد کرد و بر این اساس است که در ۴۰ سال با قدرت پیش رفته ایم و در ۴۰ سال بعدی کار ما راحت تر و کار دشمن دشوارتر خواهد بود.

امام جمعه موقت کرمان ضمن گرامیداشت روز خانواده گفت: فرهنگ غربی برای نابودی خانواده تلاش می کند و ما در جنگ با این فرهنگ غلط باید ازدواج ها را آسان کنیم و مسیر ازدواج برای جوانان را ایجاد کنیم و پس از ازدواج به موضوع فرزندآوری توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه به روز پزشک اشاره کرد و افزود: باید طب اسلامی و سفارشات اسلام برای طب را همواره مد نظر قرار داد و پزشکان با رعایت تقوای الهی در حوزه پزشکی به تشخیص درست، مداوای صحیح و رعایت حال ضعفا و فقرا اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها