سردار کارگر در پیامی به اولین ضیافت‌واره بین‌المللی 10 هزار شهید گمنام و جبهه مقاومت:

شهدای مدافع حرم قهرمانان واقعی و تاریخ‌ساز دنیای اسلام‌ هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به مناسبت اولین ضیافت‌واره بین‌المللی 10 هزار شهید گمنام و جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم را قهرمانان واقعی و تاریخ‌ساز دنیای اسلام دانست.
کد خبر: ۳۵۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ - 23August 2019

شهدای مدافع حرم قهرمانان واقعی و تاریخ‌ساز دنیای اسلام‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت اولین ضیافت‌واره بین‌المللی 10 هزار شهید گمنام کشور و شهدای جبهه مقاومت در طلیعه گام دوم انقلاب که عصر امروز به میزبانی شهدای گمنام تپه نورالشهدای «خوشواش» آمل برگزار شد، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَلَا إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ

سوره مبارکه یونس: آیه 62

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر شهدای اسلام و ایران اسلامی و سلام بر مردم ولایتمدار شهرستان آمل، سرزمین پاکی‌ها و فداکاری‌های بزرگ که در حساس‌ترین سال‌های عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردانگی و غیرت توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

این واقعیتی انکارناپذیر است که نظام سلطه و صهیونیسم بین‌المللی با انواع ترفند‌ها و نیرنگ‌های شیطانی و ایجاد جنگ روانی علیه ملت‌های آزادی‌خواه، صلح‌‌طلب، عدالت‌جو و مستقل با حمایت از تروریست‌های خودساخته؛ از جمله گروهک‌های تکفیری و داعشی و ایجاد جنگ‌های نیابتی مردم آن کشورها را مورد تهاجم و تجاوز قرار می‌دهند.

بی‌تردید در این برهه از زمان شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیشتازان دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) هستند که اوج بندگی و ایثار را، شهادت در این مسیر نورانی یافتند و برای پیوستن به حق تعالی، ایستادگی، مقاومت و جهاد فی‌سبیل‌الله را بهترین سرمشق و الگوی خود قرار داده و مایه عزت، آبرو و سربلندی جهان اسلام شدند و در تداوم راه روشن و سعادت‌بخش اسلام ناب محمدی (ص) و عمل به آموزه‌های قرآنی پیشوایان دینی و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راه تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نشر ارزشهای گرانقدر اسلام، دفاع مقدس و سیره شهدا تا پای جان ایستادگی و مقاومت نمودند تا با عطرافشانی ایثار و شهادت، فرهنگ حماسه، جهاد و مقاومت همیشه در فضای جامعه زنده، پویا و جاودانه باشد.

شهدای مدافع حرم یقیناً به منظور تامین امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران و مستحکم ساختن محور مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی، قدم در این راه سخت و دشوار نهادند و قهرمانان واقعی و تاریخ‌ساز دنیای اسلام و مایه مباهات و افتخارند.

یاد و خاطره همه شهدای اسلام، دفاع مقدس، مدافعین حرم و هزار و 200 شهید والامقام شهرستان آمل را که در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گرامی می‌داریم و رحمت و مغفرت واسعه الهی را بر آنان خواستاریم.

پروردگارا ما را در تداوم و پیروی راه درخشان و نورانی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر نصرت و یاری فرما.

خداوندا ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (ارواحنا لمقدمه الفداء) را نزدیک بگردان و رهبر و مولایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را در پناه خود حفظ و تایید بفرما.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها