رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی:

نظام سلطه توان رویارویی با مقاومت اسلامی را ندارد

حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: ایستادگی ملت ایران اسلامی به یک الگو در کشورهای اسلامی تبدیل شده است؛ بر همین اساس نظام سلطه توان رویارویی با مقاومت اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۳۵۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ - 23August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد حجت‌الاسلام علی اسماعیلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی، در مراسم بزرگداشت جانباز شهید هادی کاظم نژاد که امروز در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر حضور ایثارگران در جبهه های حق علیه باطل و حمایت و پشتیبانی از این فرزندان نبود حتماً کشور ما به اشغال بیگانه در می آمد و ناموس اسلام اسیر دست بیگانگان می شد.

وی با بیان اینکه دشمن وحشی است و وحشیانه حمله می کند و هیچ رحم و انصافی ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن در همان مرحله اولی که وارد خوزستان شدند شهرهای ما را ویران کرد و جمعی از کودکان و زنان را به شهادت رساند و تعدادی را هم به اسارت خود درآورد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی همچنین در ادامه تصریح کرد: آنچه جلوی آن‌ها ایستاد و مانع آن‌ها شد، ایثارگری جوانانی بود که از بین شما مردم و ملت مسلمان ایران به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در برابر دشمن ایستادگی کردند و توانستند میهن اسلامی را نجات دهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران با سربلندی در برابر همه دنیا و ابرقدرتها ایستاده است، اذعان کرد: امروز ایران اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین سربلند و قدرتمند ایستاده است و ایستادگی ملت ایران اسلامی به یک الگو در کشورهای اسلامی تبدیل شده است. نظام سلطه توانایی رویارویی با مقاومت اسلامی را ندارد چون فرهنگ شهادت در آن جاری است و ابرقدرت های دنیا و در رأس آن آمریکا از این وضعیت راضی نیستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه وقتی که ملتی و قومی فرهنگ شهادت داشتند هرگز شکست به سراغ آن‌ها نخواهد آمد، عنوان کرد: 72 تن در صحرای کربلا در برابر همه لشکریان باطل ایستادند و ایستادگی آن‌ها آزادی همه انسان ها را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: اکثریت کشور هند مسلمان نیستند ولی گاندی زمانی که می خواهد در برابر استعمار انگلیس بیایستد می گوید از مقاومت حسین بن علی(ع) درس آموختم و در برابر استعمار انگلیس ایستادگی می کنم و با این ایستادگی توانست هند را نجات دهد و روز عاشورا را در هند به عنوان روز تعطیل عمومی در تاریخ خود ثبت کردند و این‌ها باعث افتخار شیعیان و مسلمانان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی در پایان تشریح کرد: فرهنگ شهادت و ایثار بر جامعه حاکم است و به ایثار و شهادت ها افتخار می کنیم و در برابر همه دشمنانی که در برابر اسلام ایستاده اند، ایستادگی می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار