18خرداد، هنگامه‌ی پرواز؛

حجتی که تمام شد

شهید حجت گلستانی 18 خرداد را از آن خود کرد تا همگان بدانند که حجت، با همان لهجه ی شیرین آذری درس شهادت را خواند.
کد خبر: ۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹ - 08June 2013

حجتی که تمام شد

17ساله که بود با تحصیل وداع کرد و به مدرسه انقلاب وارد شد. با علاقه به انقلاب و رهبری کفش های امید را به پا کرد و در کوچه های انقلاب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید. گوش به فرمان رهبری بودن باعث شد که وظیفه ی سنگینی را بردوش حس کند.

  حالا نام کوچه مان را با نام شهید " حجت گلستانی " می شناسیم. همان پاسدار 19 ساله ای که در وصیت نامه خود نوشت: «من یک پاسدار 19 ساله در خود احساس میکنم که هر چقدر در خط امام حرکت کنیم زودتر پیروز خواهیم شد.»

سرگل صحبتش با مادر از شهادت بود.«درسهایتان را بخوانید و همیشه حجاب اسلامی را رعایت کنید و قرآن را از یاد نبرید چون امام همیشه میفرماید: مشکل مسلمین این است که قرآن را کنار گذاشتهاند...» خواندن این جملات در دفترچه خاطرات حجت، خواهران را به یاد او می اندازد.

حجت 2 سال  با اسلحهی ایمان در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کرد. تا اینکه  ترکش عناصر ضد انقلاب او را نشانه رفت و گلستان شهدا، منطقه دارلک با خونش آبیاری شد. حجت با نوشیدن جام شهادت پرچم انسانیت را بر بام معنویت برافراشت.

 

او 18 خرداد را از آن خود کرد تا همگان بدانند که حجت گلستانی، با همان لهجه ی شیرین آذری درس شهادت را خواند و نام خود را بر صفحهی تاریخ جاودانه کرد.

نام:حجت گلستانی

تاریخ تولد:1341

تاریخ پرواز:18 خرداد 1360

محل تولد:ارومیه

محل شهادت:روستای دارلک

نظر شما
پربیننده ها