نماینده مردم گرگان در مجلس:

سایر دستگاه‌ها قوه قضائیه را در برخورد قاطع با فساد یاری کنند

«نورمحمد تربتی‌نژاد» گفت: آقای رئیسی در قوه قضائیه اقدامات قاطعی را برای مبارزه با فساد شروع کرده است که البته با توجه به گستردگی فساد، لازم است که سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه به کمک قوه قضائیه بیایند.
کد خبر: ۳۵۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ - 24August 2019

سایر دستگاه‌ها قوه قضائیه را در برخورد قاطع با فساد یاری کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «نورمحمد تربتی‌نژاد» نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «فارس»، با اشاره به عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، اظهار داشت: آقای رئیسی عملکرد خوبی در قوه قضائیه دارد و ما شاهد قاطعیت وی در برخورد با مفاسد هستیم و اقدامات وی بسیار امیدوارکننده و مفید است.

وی افزود: آقای رئیسی هم در عرصه مسائل نظری هم در عمل عملکرد قاطعی دارد و امیدواریم که قوه قضائیه در ادامه راه  و با ریاست آقای رئیسی به همین شکل عمل کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به گسترشی که فساد در سطح کشور داشته مبارزه با مفسدین باید به صورت همه جانبه باشد و دستگاه‌های دیگر نیز در این ارتباط باید پای کار بیایند و قوه قضائیه را در مبارزه با فساد همراهی کنند. 

تربتی‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت در رابطه با آقای رئیسی این است که وی در همین سیستم قضایی رشد کرده و بالا آمده و  از نظر تخصصی و کارشناسی اهلیت لازم را برای این کار دارد. و این در حالی است هیچ رئیس قوه‌ای تا به حال به اینگونه سلسله مراتب را طی نکرده بود. از سوی دیگر آقای رئیسی دارای عزم راسخی برای مبارزه با فساد نیز هست. 

وی افزود: نکته دیگر این است که همانطور که گفتم دستگاه‌های دیگر نیز باید برای مقابله با فساد پای کار بیایند تا همه مسئولیت به گردن قوه قضائیه نیفتد و اگر هر قوه‌ای مشکلات خود را حل کند و در انتصابات دقت لازم صورت گیرد و تا افراد پاکدست به کار گماشته شوند طبیعتا در کار بهتر پیش می‌رود.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متاسفانه به خاطر گستردگی فساد وضعیتی حاکم شده که مردم احساس می‌کنند از روال قانونی نمی‌توانند حقشان را بگیرند و همین مسئله باعث شده مردم هم برای پیگیری حقوق‌شان متوسل به راه‌های غیرقانونی شوند و دنبال پارتی و سفارش برای پیشبرد کارهایشان باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها