ارجونی خبر داد؛

عضویت ۴۰ هزار بسیجی در سازمان بسیج مداحان

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به تشکیل ۳۰۰ کانون بسیج مداحان گفت: بیش از ۴۰ هزار بسیجی در این تشکل‌ها جذب و سازماندهی شدند که در آینده این افراد با آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند، سطح‌بندی خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ - 24August 2019

عضویت ۴۰ هزار بسیجی در سازمان بسیج مداحانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «یوسف ارجونی» مسئول سازمان بسیج مداحان کشور صبح امروز در همایش سراسری بسیج مداحان که در تالار شیخ صدوق شهر ری برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج مداحان که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون توانسته است با تشکیل ۳۰۰ کانون بسیج مداحان، بیش از ۴۰ هزار بسیجی را جذب و سازماندهی کند که در آینده این افراد با آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند، سطح بندی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ ذی‌الحجه که مصادف با سالروز شهادت «میثم تمار» است به عنوان روز قشر بسیج مداحان نام‌گذاری شده است، افزود: این همایش با هدف بیان معارف اهل بیت (ع)، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نیز بصیرت‌افزایی مداحان برگزار می‌شود. همچنین این همایش همزمان در ۳۲ استان کشور در حال برگزاری است.

ارجونی با اشاره به شناسایی شهدای مداح در کشور و برگزاری یادواره این شهدا عنوان کرد: این سازمان تاکنون موفق شده ۸۷۹ شهید جامعه مداحان را شناسایی کند که در همین راستا برای معرفی این شهدا و ارائه شناسنامه‌ای از آنان برنامه‌هایی داریم که می‌توان به معرفی این شهدا به تفکیک شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در قالب کتاب اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور افزود: برگزاری کنگره ملی شهدای مداح در سال جاری نیز یکی دیگر از کار‌هایی است که در این رابطه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها