استاندار مازندران:

وفاداری به آرمان‌های شهدا رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان است

«احمد حسین‌زادگان» گفت: رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان و توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان‌های شهدا، بینانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی است.
کد خبر: ۳۵۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 24August 2019

وفاداری به آرمان‌های شهداء رمز غلبه بر مشکلات، تهدیدهای دشمنان و اعتلای کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای ملامجدالدین شهر ساری ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، این هفته را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دانست و اظهار داشت: رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان و توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان‌های شهدا، بینانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه امسال سعی کردیم با عبور از برنامه‌های سنتی و همایشی، با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی، فعالیت‌های دولت را در شرایط خاص تحریم به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، افزود: علی‌رغم شرایط سنگین و سخت اقتصادی دولت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برساند.

استاندار مازندران گفت: همه ما توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم این سرزمین هستیم و همواره خود را وامدار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می‌دانیم.

این مسئول ادامه داد: هفته دولت امسال نسبت به گذشته به دلیل تحریم یک‌جانبه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشورمان شرایط خاصی را پیش‌روی تمام مسئولان قرار داده و با وجود این تحریم‌های ظالمانه، امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد.

حسین‌زادگان یادآور شد: اگرچه تحریم مشکلاتی را برای کشور در حوزه اقتصادی ایجاد کرد، ولی تجربه چهار دهه گذشته نشان داده که جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام این ناملایمات راه خود را ادامه می‌دهد و با اراده قوی که بین مردم و مسئولان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، این تحریم‌ها کارساز نخواهد بود.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های مصوب استانی تلاش مضاعفی داشته باشند و در هفته دولت عملکرد نظام و دولت را برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه به خصوص در بین نسل جوان بیان کنند.

استاندار مازندران یادآور شد: در هفته دولت امسال 886 پروژه با اعتباری بالغ بر 858 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد و 86 پروژه با اعتباری بالغ بر 292 میلیارد تومان کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: این اقدامات و پروژه‌ها؛ دستاورد نظام و دولت برای مردم است و در دیگر ایام سال نیز برای شیرین کردن کام مردم و برخورداری آنان از اقدامات دولت، پروژه‌های مختلفی را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

«جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این مراسم بر تداوم راه و آرمان شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر در مسیر خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت خدمات ارزنده‌ای در این مدت ارائه کرده است، متذکر شد: پروژه‌های فراوانی در بخش‌های مختلف در حال اجراست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار