استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برآوردهای دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه نرسید

«حسین کلانتری» با بیان اینکه ما در یک جنگ تمام عیار و نابرابر اقتصادی قرار داریم، گفت: بسیاری از گردنه‌های سخت این دوره سپری شده و دشمن به برآوردهای خود نرسیده است.
کد خبر: ۳۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ - 24August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و باید با همه توان برای خدمت به آنها تلاش کنیم، اظهار داشت: در حال حاضر دولت در یک شرایط پیچیده و سخت کشور را اداره می‌کند و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ایشان ترسیم می‌کنند راهش را ادامه می‌دهد.

وی افزود: امروز ما در یک جنگ تمام عیار و نابرابر اقتصادی قرار داریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند در چنین شرایطی تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از گردنه‌های سخت این دوره سپری شده و دشمن به برآوردهای خود نرسیده است، گفت: دشمن انتظار داشت در سال 97 فشارها را به حداکثر برساند و به قول خودش مردم را به کف خیابان بکشاند اما مردم برای دفاع و حمایت از نظام به کف خیابان آمدند.

کلانتری در ادامه گفت: در ماجرای مذاکرات هسته‌ای، تیم هسته‌ای ایران با رعایت نقطه نظرات مقام معظم رهبری طوری عمل کرد که آمریکا متوجه شد باخته است و زیر میز مذاکره زد و به عنوان یک دولت قانون‌گریز در دنیا خود را شناساند.

وی ابراز کرد: مردمی که چنین شرایط سخت و پیچیده‌ای را تحمل کردند شایسته هرگونه خدمت هستند و اگر 27 هزار نیروی اجرایی این استان همه توان خود را بگذارند تحولات چشمگیری اتفاق می‌افتد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهید رجایی یک مدل کارآمد برای تراز دولتمرد در جمهوری اسلامی ارائه کرد.

کلانتری به برنامه‌های هفته دولت در استان اشاره داشت و بیان کرد: به همین مناسبت 290 پروژه در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد 253 پروژه عمرانی و 37 پروژه اقتصادی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها