امام‌جمعه الشتر:

رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر مردمی بودن آنها بود

امام‌جمعه الشتر رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را مردمی بودن آنان دانست و گفت: باید در این هفته خودمان را مزین به اخلاق‌های حسنه‌ای کنیم که باور‌های انقلاب اسلامی را شکوفا می‌کند.
کد خبر: ۳۵۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ - 24August 2019

رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را مردمی بودن آنها بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید سجاد موسوی» در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان سلسله، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و دفاع مقدس و مدافعین حرم، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یکساله مجموعه مدیران به نمایش گذاشته شود و مردم در جریان روند پیشرفت ها قرار بگیرند و چنانچه قصوری بوده با تدبیر لازم در رفع آن کوشا باشند.

وی با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار در دو مقوله مدیران را متذکر شدند و فرمودند که از چسبیدن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند و اولویت ها را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه الشتر با اشاره به اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو موضوع مهم کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم یکدیگرند، اکنون وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم و دشمنان تلاش می‌کنند که وجهه و شان نظام را تخریب کنند و لذا هفته دولت فرصتی است برای اینکه توانایی ها و پیشرفت های نظام را به مردم معرفی کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برخی می‌کوشند تحت عنوان نقد، مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی در کشور نیازمندی داریم اما کمبود نداریم در حالی که برخی سعی می کنند برای رسیدن به اهداف خود شرایط را به گونه ای دیگر جلوه دهند؛ انقلاب اسلامی ایران با وجود هجمه های فراوان دشمنان اما به برکت خون شهدا در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است.

وی رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را مردمی بودن آنان دانست و افزود: باید در این هفته خودمان را مزین به اخلاق های حسنه ای کنیم که باورهای انقلاب اسلامی را شکوفا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها