ما قوی هستیم-۱/ سردار کارگر:

آشنایی بیشتر با اهداف شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/ پس از گذشت 40 سال همچنان روحیه ایثار و شهادت زنده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر مردم با اهداف شهدا آشنا شوند توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد و باید بدانند که شهدا زنده هستند.
کد خبر: ۳۵۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ - 25August 2019

آشنایی بیشتر با اهداف شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/ پس از گذشت 40 سال همچنان روحیه ایثار و شهادت زنده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قدردانی از ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم از مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که این فرهنگ را به آیندگان منتقل کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان در موضوع حفظ آرمان‌های دفاع مقدس، وحدت نظر دارند، خاطرنشان کرد: توفیقات در این حوزه بسیار خوب بوده، ولی اگر اشکالاتی هم در این مسیر وجود دارد، قطعا به‌علت کم‌کاری در پیگیری‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: جمعیت جوان داوطلب برای دفاع از حرم نشانگر این موضوع است که روحیه ایثار و شهادت همچنان پس از گذشت 40 سال در بین همه زنده مانده است.

کارگر حرکت جهادی را عامل پیروزی در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: در بحث تکمیل موزه‌های دفاع مقدس انتظار از دستگاه‌هایی مانند شهرداری و استانداری بیشتر است، امیدواریم موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تا هفته دفاع مقدس سال آینده به پایان برسد.

این مسئول بیان داشت: بسیاری از زائران راهیان نور را جوانان و نوجوانانی تشکیل می دهند که استقبال خوبی از این سفرهای معنوی دارند. در راهیان نور و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اگر مردم را با اهداف شهدا آشنا کنیم توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد و باید بدانند که شهدا زنده هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متذکر شد: تلاش می‌شود در سفرهای معنوی راهیان نور، ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار