سرهنگ بیگ‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اولین یادواره شهدای وزارت نیروی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اولین یادواره شهدای وزارت نیروی استان سیستان و بلوچستان همزمان با روز قشر بسیج کارمندان در 6 شهریور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 25August 2019

اولین یادواره شهدای وزارت نیرو استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار «علی بیگ‌نژاد» مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: اولین یادواره شهدای وزارت نیرو استان سیستان و بلوچستان همزمان با روز قشر بسیج کارمندان در 6 شهریور ساعت 9 در سینما هلال زاهدان برگزار می‌شود.

وی گفت: تعداد شهدای کارمند استان 142 شهید است که 9 شهید از کارمندان وزارت نیروی استان هستند که در این یادواره از خانواده معظم آنها تجلیل خواهد شد.

بیگ‌نژاد ادامه داد: به جهت تقویت بنیه فکری و فرهنگی نسل جوان و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم، با برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و نام حماسه آفرینان تاریخ، سرمایه‌گذاری عظیمی در این راستا می‌شود.

این مسئول بیان داشت: با برگزاری یادواره‌ها مردم به نظام دلگرم‌تر شده و شاخص‌های چون جهاد و شهادت و ایثار در بین آحاد جامعه تقویت خواهد شد و در راستای تشویق فرهنگ شهید و شهادت بیشتر گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها