سردار سلیمانی:

مردم یاری از اهداف سازمان بسیج مستضعفین است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خدمت رسانی، مردم یاری و مردم داری از اهداف سازمان بسیج مستضعفین است، گفت: در جریان سیل اخیر تعمیر و احداث 11 هزار و 500 واحد مسکونی با مسئولیت بسیج مستضعفین و با توافق بنیاد مسکن بر عهده این سازمان قرار گرفت که واحدهای تعمیری تا پایان شهریور امسال و واحدهای احداثی تا پایان آذر تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 25August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» در همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی که امروز در مشهد برگزار شد، تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را اصلی ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: برای حضور سازمان یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نیازمند کمک استادان حوزه های علمیه، علمای بسیجی و روحانیان هستیم.

وی با بیان این که مطالبه گری و عدالت خواهی در جامعه باید به همت نیروهای انقلابی و بسیجی محقق شود، افزود: بسیج مستضعفین همه ظرفیت ها را در این زمینه برای همه قشرهای بسیجی آماده می کند که باید در این زمینه آسیب شناسی در فعالیت ها و پایگاه های بسیج صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که طرح اعتلای پایگاه های مقاومت محلی بسیج برادران و خواهران در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این طرح برای دستیابی به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقشه راهی که ایشان ترسیم کرده اند اجرا می شود.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: خدمت رسانی، مردم یاری و مردم داری از اهداف سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: بر همین اساس در سیل اخیر 11 هزار و 500 واحد مسکونی با مسئولیت بسیج مستضعفین و با توافق بنیاد مسکن بر عهده این سازمان قرار گرفت که واحدهای تعمیری تا پایان شهریور امسال و واحدهای احداثی تا پایان آذر تحویل داده می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: این سازمان 40 هزار طرح محرومیت زدایی را از سال گذشته همزمان با 40 سالگی انقلاب بر عهده گرفته که 20 هزار طرح آن به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها