گام دوم/ سردار سلیمانی:

تحقق فرامین امام خامنه‌ای اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور سازمان‌یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ - 25August 2019

تحقق فرامین رهبری اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» امروز (یکشنبه) در همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه، تحقق فرامین امام خامنه‌ای را اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: برای حضور سازمان‌یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نیازمند کمک استادان حوزه‌های علمیه، علمای بسیجی و روحانیون هستیم.

وی با بیان این که مطالبه‌گری، پرچم‌داری و عدالت‌خواهی در جامعه باید به همت نیرو‌های انقلاب و بسیجی محقق شود، افزود: بسیج مستضعفین، همه ظرفیت‌ها را در این زمینه برای همه قشر‌های بسیجی آماده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه طرح اعتلای پایگاه‌های مقاومت محلی بسیج برادران و خواهران در دستور کار است، گفت: این طرح برای دستیابی به منظومه فکری رهبر معمظ انقلاب اسلامی و نقشه راهی که ایشان ترسیم کرده‌اند، اجرا می‌شود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: خدمت‌رسانی، مردم‌یاری و مردم‌داری از اهداف سازمان بسیج مستضعفین در گام دوم انقلاب است.

وی افزود: بر همین اساس، در سیل اخیر کار بازسازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با مسئولیت بسیج مستضعفین و با توافق بنیاد مسکن بر عهده این سازمان قرار گرفت که واحد‌های تعمیری تا پایان شهریور امسال و واحد‌های احداثی تا پایان آذرماه تحویل داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ۱۶۰ هزار بسیجی در ۵۴ هزار پایگاه بسیج خواهران و برادران، ۶۰ هزار واحد دانش‌آموزی و ۱۴۲ هزار واحد سازمانی بسیج در کشور فعال هستند، گفت: این سازمان ۴۰ هزار طرح محرومیت‌زدایی را از سال گذشته همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب بر عهده گرفته که ۲۰ هزار طرح آن به بهره‌برداری رسیده است.

بنا بر این گزارش، همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه چهار استان کشور با حضور ۳۰۰ استاد حوزه علمیه تا فردا (دوشنبه) در مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها