مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اگر در حوزه دفاع مقدس کم کاری یا غفلت کنیم باید به تاریخ پاسخگو باشیم

سردار «محمد علیپور» گفت: اگر در زمینه‌های مختلف حوزه دفاع مقدس کم کاری یا غفلت کنیم باید به وجدان خودمان و تاریخ پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۳۵۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 25August 2019

اگر در حوزه دفاع مقدس کم کاری یا غفلت کنیم باید به تاریخ پاسخگو باشیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، طی مراسمی که امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان با حضور فرمانداران شهرهای مختلف استان برگزار شد بر تدوین نقش دولت در دوران دفاع مقدس تاکید شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور «حسین حسین‌زاده» معاون سیاسی، امنیتی استاندار خوزستان برگزار شد، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: ما در برهه‌ای حساس از تاریخ به دنیا آمدیم، رشد کردیم و مسئولیت گرفتیم که رسالتمان کمتر از زمان پیامبران و انبیاء نیست.

وی افزود: اطراف کشورمان را استکبار و عیادی‌اش احاطه کرده‌ اما لطف خدا، توسل به ائمه، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، داشتن شور انقلابی و جهادی مردم و در نهایت فرهنگ ناب دفاع مقدس هرگز اجازه نداد که این همه دشمن بتواند حتی برای لحظه‌ای به این ملت و مملکت آسیب برساند.

علیپور ادامه داد: فرمانداران شهرهای خوزستان باید بدانند که در حوزه دفاع مقدس به نسل امروز و فردای کشور و بلکه دنیا بدهکار هستند و اگر در زمینه های مختلف این حوزه خدای ناکرده کم کاری یا غفلت کنند باید به وجدان خودشان و تاریخ پاسخگو باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی و فعالیت فرمانداران برخی شهرها در پیشبرد امورات دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که هم استاندار خوزستان، هم معاونین و هم اکثر فرمانداران حاضر در جلسه همیشه امورات مختلف حوزه دفاع مقدس را انجام و در این زمینه پیشرو بوده‌اند.

علیپور عنوان کرد: تشکیل شورای شهرستانی دفاع مقدس، کمک به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، رسیدگی به یادمان شهدای گمنام در شهرهای مختلف، انجام نهضت تاریخ شفاهی شهرها با رویکرد مردمی و جمع آوری اسناد و مدارک شهرهای استان خوزستان برای نمایش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان از اموراتی است که انتظار داریم شما همچون گذشته و همیشه نسبت به انجام آنها اقدام کنید تا نزد خانواده شهدا و ایثارگران و جوانان فردای مملکت شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار