سرلشکر رضایی:

اقتصاد کشور نیازمند جهاد و مبارزه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد کشور نیازمند جهاد و مبارزه است و باید اتفاقی بزرگ در این حوزه رخ دهد.
کد خبر: ۳۵۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 25August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در هشتمین یادواره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم راه شهدای انقلاب، دولت، دفاع مقدس و مدافع حرم که برگرفته از راه خونین سیدالشهداست، تا زمان ظهور ادامه داشته باشد.

وی افزود: همه جوامع آرزوی استقلال و آزادی دارند و حتی باطن منحرفین هم به دنبال ولایت است اما راه را اشتباه طی می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص نظام تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک کلمات طیبه است و آرزوی نخبگان و ملت ایران در طول تاریخ این بود که یک دولت مطلوب و آرمانی بر کشور حکومت پیدا کند.

وی ادامه داد: مردم ایران در دوران پادشاهانی که بر سر کار بودند به سختی زندگی می‌کردند، چراکه کشورمان یک چهارراه بین المللی بود و دخالت خارجی‌ها اجازه نمی‌داد که یک دولت مشروع و آزاد شکل بگیرد و مردم هم از وابستگی دولت به بیگانگان در عذاب بودند.

وی افزود: مشکل دیگر مردم ناکارآمدی دولت‌ها بود؛ چراکه پادشاهان ایران دست نشانده بودند و تمام تصمیمات توسط بیگانگان گرفته می‌شد لذا ملت ایران به دنبال یک دولت آرمانی و مستقل بود.

رضایی بیان کرد: دولتی که نتواند سیاست خارجی و استقلال خود را تنظیم کند دولت نیست، بنابراین با همت مردم و هدایت امام راحل در ۲۲ بهمن یک دولت مشروع و اسلامی در ایران شکل گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قدرت سیاسی انقلاب ما نه تنها سراسر ایران را فراگرفته بلکه امروز در منطقه به اقتدار رسیده و شاخ و برگ آن گسترده شده است.

اقتصاد کشور نیازمند جهاد و مبارزه است

وی افزود: امروز بزرگترین قدرت دنیا در برابر ایران زانو زده و به بن بست رسیده و دچار تردید شده است و این در حالی است که بدترین تحریم‌ها را بر علیه ایران اعمال کرده اند.

این مقام مسئول ابراز کرد: جمهوری اسلامی نه تنها حافظ امنیت داخل کشور است بلکه امروز کل منطقه به این درخت تناور تکیه داده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: در کنار این امنیت و سیاست مقتدر متاسفانه فرهنگ و اقتصاد ما متحول نشده است؛ ما در دفاع توانستیم شاخ قدرت‌های جهان را بشکنیم اما دولتمردان باید پاسخ دهند که چرا در حوزه اقتصاد و فرهنگ همچنان عقب هستیم.

وی بیان کرد: اگر راه شهدا و امام را در حوزه اقتصاد و تولید و فرهنگ ادامه می‌دادیم به این وضعیت نمی رسیدیم چراکه باید همه کارهای ما با از خودگذشتگی همراه باشد.

رضایی تاکید کرد: ما اقتصاد لیبرالی نمی‌خواهیم و این اقتصاد به کار نمی‌آید؛ دولتمردان باید تفکر لیبرالی خود را کنار بگذارند و اقتصاد مردمی را به کار گیرند ما امروز نیازمند اقتصاد اسلامی هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: جوانان ما همچون دوران دفاع مقدس می‌توانند قیام‌های بزرگی انجام دهند؛ وقتی کوچکترین تصمیمات استان‌ها به مرکز و پایتخت گره خورده است بدون شک نمی‌توان به شکوفایی برسیم.

وی در پایان تصریح کرد: اقتصاد کشور نیازمند جهاد و مبارزه است و باید اتفاقی بزرگ در این حوزه رخ دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار