حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

ضرورت بیان معیارهای انتخاب افراد اصلح توسط اساتید بسیجی در انتخابات آینده

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه هیچ مجلسی به اندازه مجلس آینده حساس نیست، گفت: از این رو به نمایندگان انقلابی نیاز است و بسیج اساتید در توجه دادن مردم نسبت به اهمیت این موضوع نقش مهمی بر عهده دارند و اساتید بسیجی نیز باید با بیان معیار‌ها، مردم را هوشیار کند.
کد خبر: ۳۵۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 25August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در همایش استادان بسیجی حوزه‌های علمیه قم، خراسان رضوی، اصفهان و تهران که امروز در هتل امامت مشهد برگزار شد به مقایسه عملکرد و روش سه رئیس جمهور اخیر آمریکا پرداخت و اظهار داشت: ترامپ ۴ نکته را دنبال می‌کند و ۴ گزینه انسجام ملی، قدرت منطقه ای، انرژی و مسئله دفاعی را اهرم اقتدار ایران می‌داند که پیگیر از بین بردن آن است.

وی افزود: مهمترین هدف ترامپ اختلاف داخلی است تا نظام به مذاکره ناچار شود و در میز گفت و گو سه گزینه دیگر را حل کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ادامه با بیان اینکه امروز سه نظر برای اقدامات آمریکا وجود دارد، گفت: برخی معتقدند که حضور این کشور در اقصی نقاط عالم مشکل آفرین است و باید تمرکز آن نسبت به داخل آن باشد.

وی با اشاره به اینکه دومین نظر این است که حیات آمریکا به حضور در سراسر دنیا می‌باشد، اظهار کرد: نظر سوم این است که تمرکز اصلی به خاطر نفت، اسرائیل و مقابله با خیزش جهانی اسلام با محوریت ایران در غرب آسیا، حضور فیزیکی و حفظ سیطره آمریکا در این منطقه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی به جنگ یمن و نبود استراتژی آمریکا درباره این کشور اشاره کرد و افزود: نیمی از سرزمین عربستان زیر پوشش موشک انصارالله است و در واقع توانسته راه ۲۰ ساله حزب الله را ۳ ساله طی کند.

وی در ادامه راهبرد جمهوری اسلامی در مقابله با آمریکا را مقاومت فعال در همه عرصه‌ها در برابر دو گزینه تسلیم و جنگ دانست و خاطر نشان کرد: پیامد این مقاومت فعال شکست استراتژی دشمن، کنترل نسبی اوضاع سیاسی و اقتصادی، پاسخگویی به تجاوز دشمن، تقویت جبهه مقاومت، چرخش در مواضع امارات، تغییر در مواضع دولت و تحول امید آفرین در قوه قضائیه است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به قدرت موشکی ایران واقف بودند، اما قدرت پدافندی ما را نمی‌دانستند، یادآور شد: گزارش یکی از سران نظامی روسیه را می‌خواندم که گفته بود ایران به اس ۳۰۰ و ۴۰۰ نیازی ندارد.

وی مهمترین مسئله در الزامات برای عمل به راهبرد مقاومت فعال را شناخت تهدید اصلی دانست.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، تغییر در نگرش، گرایش و اندیشه مردم و فشار تحریم را از تهدید‌های دیگری دانست که از سوی دشمن ایجاد شده است و تنازل از اصل، مبانی و آرمان به سمت خواسته‌ها را از دیگر خطراتی نام برد که دشمن به دنبال آن است در حالی که آرمان جمهوری اسلامی، الهی است و کسی حق ندارد آن را تغییر دهد.

وی در پایان با بیان اینکه هیچ مجلسی به اندازه مجلس آینده حساس نیست گفت: از این رو به نمایندگانی انقلابی نیاز است و بسیج اساتید در توجه دادن مردم نسبت به اهمیت این موضوع نقش مهمی بر عهده دارند. اساتید بسیجی می‌بایست با بیان معیار‌ها، مردم را هوشیار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها