دبیر اجلاسیه شهدای روحانی استان مرکزی خبر داد؛

رهبر شیعیان بحرین سخنران اجلاسیه شهدای روحانی استان مرکزی

«مصطفی شریفی» گفت: «شیخ احمد عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین سخنران اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی است که در ۷ شهریور در شهرستان محلات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 26August 2019

«شیخ احمد عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین سخنران اجلاسیه شهدای روحانی استان مرکزیحجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» دبیر اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کنگره ملی و نقش امام (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی با اشاره به برگزاری اجلاسیه طلاب و روحانیون اظهار داشت: اجلاسیه طلاب با محوریت 110 شهید طلبه و روحانی استان مرکزی و با شعار «طلبه و روحانی ولایی و انقلابی» و با انتخاب شهید شاخص کشوری شهید «محلاتی» و شهید شاخص استانی «مجتبی اکبرزاده» پنجشنبه 7 شهریور ساعت 9:30 در مصلی شهرستان محلات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی‌های انجام شده اصل گام دوم انقلاب اسلامی را رعایت کرده‌ایم عنوان کرد: برنامه دیدار با خانواده 110 شهید طلبه و روحانی استان مرکزی آغاز شده و در نظر داریم از ایثارگران در قید حیات و جانبازان گرانقدر نیز تجلیلی به عمل آوریم.

دبیر اجلاسیه شهدای روحانی استان مرکزی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید تاریخ انقلاب را بیان کنید پیش از آن که بیگانگان بخواهند آن را بیان کنند تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم تا خاطرات شهیدان را در مقابل این طوفان تهاجم فرهنگی حفظ کنیم.

وی با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: هدف برگزاری این اجلاسیه زنده نگهداشتن یاد شهیدان است و هیچگاه نباید فراموش کنیم که امنیت امروز را به برکت خون شهدا به دست آورده‌ایم.

شریفی با اشاره به اینکه این اجلاسیه با پیام آیت‌الله «نوری همدانی» و سخنرانی امام جمعه محلات همراه است بیان داشت: در این اجلاسیه شاهد حضور آیت‌الله «سپاسی» مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی، سخنرانی حجت‌الاسلام «علی سعیدی» مسئول عقیدتی سیاسی کل قوا و «شیخ احمد عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین خواهیم بود.

در ادامه نیز این مجلس به حضور پیکر مطهر شهید گمنام مزین می‌شود.

«شیخ احمد عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین سخنران اجلاسیه شهدای روحانی استان مرکزی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار