سرهنگ بخته‌ای در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید عراقی نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت

مسئول سازمان اصناف بازاریان و تجار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید عراقی دارای روحی پاک و بی آلایش بود که نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب داشت.
کد خبر: ۳۵۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 26August 2019

شهید عراقی نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتسرهنگ پاسدار «علیرضا بخته‌ای» مسئول سازمان اصناف بازاریان و تجار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهید عراقی را تنها امام شناخت و به زیبایی وصف کرد که «مهدی عراقی یک نفر نبود، او به تنهایی بیست نفر بود. حاج مهدی عراقی برای من برادر و فرزند خوب و عزیز من بود» و هر آنچه در این خصوص گفته می‌شود، تنها انتزاعی از این حقیقت است.

وی افزود: شهید عراقی در حالیکه تازه به سن بلوغ رسیده بود و دوران دبیرستان را سپری می‌کرد به سبب شرکت در هیئت‌های مختلف مذهبی و پیروی از احکام الهی و دینی، دارای روحی پاک و بی آلایش بود. از طرفی از هوش و ذکاوت بالایی بهره می برد. وی نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب داشت و سرانجام توسط گروهک فرقان در 4 شهریور سال 58 به همراه فرزندش حسام الدین عراقی به مقام شهادت نائل آمد که بر همین اساس این روز به نام «قشر بسیج اصناف» نام گذاری شده است.

سرهنگ بخته‌ای بیان کرد: نتیجه معرفت، روشنی دل و آگاهی ضمیر درمسیر یافتن راه حق و شناخت حقیقت بود که در همین راستا سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قشر اصناف و قدردانی از تلاش های اصناف، تجار و بازاریان برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح استان اجرا می‌کند که دیدار با خانواده معظم شهدای قشر اصناف، غبارروبی گلزار شهدا به ویژه شهدای اصناف، برگزاری هیئت‌های اندیشه ورز، تجلیل از فعالان حوزه اصناف و بازار از مهمترین برنامه‌های اجرایی در این راستا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار