شهید محمد کمالی نژاد:

مقصودم از رفتن به جبهه یاری دین اسلام است

شهید محمد کمالی نژاد نوشته است: مقصودم و هدفم از رفتن به جبهه یاری کردن دین اسلام و برای این کار خلعت شهادت پوشیده‌ام.
کد خبر: ۳۵۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 26August 2019

مقصودم از رفتن به جبهه یاری دین اسلام استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید محمد کمالی‌نژاد متولد 10 تیرماه سال 46 بود که با شروع جنگ تحمیلی در حالی که مشغول تحصیل در مدرسه بود به جبهه‌های دفاع مقدس رفت تا اینکه در سال 62 در منطقه حاج عمران به شهادت رسید. پیکر این شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شده است.

در ادامه وصیتنامه این شهید را می‌خوانید.

پس از عرض سلام خدمت امام امت و دوستان و آشنایان. وصیت‌نامه دیگری را برای امام امت و شما بزرگواران می‌نویسم و امیدوارم که به درگاه خداوند بزرگ قبول شود.

پدر جان، اگر من به آرزوی خود رسیدم برای من هیچ ناراحت نشوید و خداوند را شکر کرده و مرا در امام زاده محمد و در جوار مزار شهدای جنگ ایران و عراق دفن کنید. پدر جان، ختم مرا زیاد تشریفاتی نگیرید تا هم امت اسلامی و خداوند بزرگ و هم امام عزیز از همه ما راضی باشند.

پدر جان، به مدت پنج ماه نماز قضا دارم و آرزوی من این است که آن را تکمیل کنید انشاء الله ...

پدر جان من تا اینجا که می‌دانیم به هیچ کس به جز قاسم خلیلی بدهکار نیستم. پدر جان دیگر اینکه اخلاص عمل نیک است که من نه عمل نیک دارم و نه اخلاص عمل. اما وقتی نگاهی به رحمت خدا می‌کنم رحمت او از گناهان من بیشتر است و روی این انگیزه خودم را برای شهادت آماده کرده‌ام. مقصودم و هدفم از رفتن به جبهه یاری کردن دین اسلام و برای این کار خلعت شهادت پوشیده‌ام و در این راه گام زده‌ام و اگر خونم ریخته شد آن را در راه مریدان امام هدیه کرده‌ام، پدر و برادران و خواهران ای شماهایی که قدرتان را ندانستم در لحظه آخر احساس می‌کنم که نیاز شدید به رضایت شما نسبت به خود دارم، پس از شما حلالیت می‌طلبم و اگر حلالیت شما نصیبم شود بر این حلالیت مباهات می‌کنم.

اما پدر و برادران عزیز چیزی از خود در این دنیای فانی نگذاشته‌ام و اگر جزئیاتی هم است آنها را از شما می‌خواهم که در راه اسلام خرج کنید و اما من گنهکار محتاج دعا هستم از شما عاجزانه می‌خواهم که برای من دعا کنید و اما شما اتصال خود خدای تعالی محکم سازید.

من از شما پدر بزرگوارم و همگی برادران و خواهران خوبم و تمامی دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم و احساس می‌کنیم که شما مرا حلال کنید انشاء الله.

پدر جان در پایان فقط یک چیز می‌خواهم این که زیاد گریه نکنید که این منافقین بدتر از کفار خوشحال می‌شوند و امام امت ناراحت شود. پدر جان دیگر عرضی ندارم و همگی شما را به خداوند یکتا می‌سپارم خدا یار و نگهدار همگی باشد.

و در پایان از شما می‌خواهم که مبلغ ۲ هزار تومان به جنگ زدگان کمک کند دیگر عرضی ندارم.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. والسلام و علیکم و رحمة الله و بركاته.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار