رئیس دیوان عالی کشور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی:

پیشرفت‌های دفاعی ایران دشمنان را مبهوت کرده است

حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم پیشرفت‌های روز افزون صنایع دفاعی کشور را موجب شگفتی دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 26August 2019

پیشرفت های روز افزون صنعت دفاعی دشمن را مبهوت کرده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مرتضوی‌مقدم» رئیس دیوان عالی کشور در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: موضوع دفاع در هر کشور از مسائل مهم و اساسی تلقی می‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در گام اول انقلاب اسلامی از حیث صنایع دفاعی توانسته است بسیار موفق عمل کند.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه کار جوانان ما در گام اول بسیار افتخارآمیز بوده است، گفت: حرکت‌های انقلابی جوانان در عرصه صنعت دفاعی هرگونه توطئه علیه جمهوری اسلامی را توانسته دفع کند.

حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم در پایان خاطرنشان ساخت: صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت‌های روز افزون، دشمنان را مبهوت خود کرده است.

قادریم به هر نوع تجاوز و تهدیدی پاسخ دندان‌شکن دهیم

بنا بر این گزارش، «حسین مظفر» معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در بازدید از این نمایشگاه، این نمایشگاه را تحقق آیه 60 سوره انفال دانست و اظهار داشت: دستاورد‌های دفاعی این مجموعه علاوه بر نمایش اقتدار، موجب ترس بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد؛ چرا که ابراز قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران در هیچ برهه‌ای داعیه تجاوز و جنگ با کشور‌ها را نداشته است، گفت: ایران اسلامی همواره پیام‌آور صلح و دوستی بوده و این افتخارآفرینی‌های دفاعی نشان‌دهنده آمادگی ملت ایران در پاسخ به هرگونه تهدید علیه ایران اسلامی است.

مظفر با بیان اینکه قبل از انقلاب توان تولید بسیاری از محصولات دفاعی را نداشتیم، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تکیه بر دانش بومی و همت جوانان دانشمند ایرانی قادریم به هر نوع تجاوز و تهدیدی پاسخ دندان‌شکن دهیم.

وی با بیان اینکه دفاع از لوازم حیات یک ملت است، گفت: بالندگی، شرافت و عزت یک ملت در قالب قدرت دفاعی معنا پیدا می‌کند و اگر دفاع نباشد، هیچ‌یک از این مؤلفه‌ها باقی نخواهد ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سامانه «باور 373» گفت: این سامانه بیانگر باور و اتحاد ملی به استعداد‌های خود است.

سامانه باور 373 نماد خودباوری ملت ایران است

«محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن بازدید از سامانه باور 373 با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مؤلفه‌های فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد را بنیان اقتدار کشور می‎دانند، گفت: بر اساس همین موضوع، دشمنان امروز استقلال علمی کشور را مورد هدف قرار داده و روی آن بسیار حساس شده است.

وی با قدردانی از دانشمندان صنعت دفاعی در ساخت سامانه پدافند هوایی باور 373 گفت: این سامانه نماد خودباوری ملت ایران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای انحراف ایران اسلامی از مسیر پیشرفت به کار بسته‌اند، تصریح کرد: خون‌های زیادی در راه جهاد علمی و رسیدن به قله‌های افتخار تقدیم انقلاب شده است و بحمدالله در این چهار دهه مجموعه‌های علمی و دفاعی همواره حرکتی رو به جلو داشته‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار