بخشدار ویژه خارگ:

مطالبات خانواده شهدای حادثه منا در خارگ با جدیت دنبال می‌شود

«محمود رضایی» با بیان اینکه پیگیری دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدای منا و مسجدالحرام را در چارچوب توان و اختیارات وظیفه می‌دانیم گفت: مطالبات خانواده شهدای حادثه منا در خارگ با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 26August 2019

مطالبات خانواده شهدای حادثه منا در خارگ با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمود رضایی» بخشدار ویژه خارگ امروز در دیدار با خانواده شهید «نساج» از شهدای حادثه منا در جزیره خارگ اظهار داشت: شهادت مظلومانه حجاج خارگی یادآور حوادث دردناکی است، حادثه منا و جان باختن حاجیان ایرانی در حال عبادت و با لبان تشنه و در زیر آفتاب سوزان، حادثه‌ای غم‌انگیز و فراموش‌ نشدنی است.

وی گفت: یاد و خاطره همه شهدای معزز خاصه شهدای این حادثه تلخ را گرامی می‌داریم و بر حل مشکلات این قشر و اهتمام مسئولان به این امر مهم تأکید داریم و به‌ یقین این فاجعه غم‌انگیز هیچگاه فراموش نخواهد شد.

رضایی افزود: به منظور پیگیری مطالبات و دغدغه‌های خانواده شهدای منا و مسجدالحرام رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران جزیره خارگ به عنوان مسئول مستقیم در این حوزه با نظارت مستقیم بخشداری تعیین می‌شود تا این مباحث را در ارتباط مستقیم با خانواده شهدای منا دنبال و برای رفع آنها اقدامات لازم را دنبال کند.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: پیگیری دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدای منا و مسجدالحرام را در چارچوب توان و اختیارات وظیفه می‌دانیم و در این راستا گام بر می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار