با حضور احمد توکلی در تالار سوره حوزه هنری صورت می‌گیرد؛

رونمایی از مستند سینمایی «روزگار یک چهل ساله»/ افشای پشت پرده فساد اقتصادی در کشور

مستند «روزگار یک چهل ساله» مستندی 90 دقیقه‌ای سینمایی به کارگردانی امین قدمی و تهیه کنندگی وحید چاووش در تالار سوره حوزه هنری تهران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 26August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستند سینمایی «روزگار یک چهل ساله» روز یکشنبه 10 شهریور ماه با حضور احمد توکلی و مهدی صنایی از کارشناسان اقتصادی و جمعی از کارشناسان رسانه‌ای رونمایی خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند در این مراسم حضور یابند.

در این مستند با چهره‌های چون احمد توکلی، علی پروین، مهدی هاشمی نسب، مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، سیف الله یزدانی مدیر مسئول عصر اقتصاد، مریم مجیبی مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن هنرمندان، کاظم پالیزدار رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، داود امیریان نویسنده و ... ده‌ها چهره دیگر گفتگو صورت گرفته است.

امین قدمی كارگردان اين اثر، از مستند سازان جوان کشور متولد 1357 از تهران و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینماست که پیش از این مستندهایی چون: سلام برعلی پسر موسی، فردای دیروز، لیلا، باز باد بی‌ترانه، آقای تریلی و ... را تولید کرده است. مستند «روزگار یک چهل ساله» به لحاظ مضمون، وجوه متفاوتی با دیگر آثار این مستندساز دارد و موضوع جنجالی پشت پرده فساد اقتصادی در کشور را دستمایه قرار داده است.

براساس این گزارش، مستند «روزگار یک چهل ساله» به همت مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری با موضوع مفاسد اقتصادی و چگونگی شکل گیری آن تولید شده و ساخت آن به مدت دو سال طول کشیده است. این مستند با هدف تحلیل یک چالش و ارائه راهکارهايی برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی و بهبود وضعیت نامناسب اقتصادی کشور تولید شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار