سردار کارگر:

دفاع مقدس کلید وحدت و همدلی در کشور است/ موزه‌های دفاع مقدس مراکز تلاقی نسل گذشته و آینده هستند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز با فرماندهان نیرو‌های مسلح استان قم در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 26August 2019

دیدار رییس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با فرماندهان نیرو‌های مسلح استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز با فرماندهان نیرو‌های مسلح استان قم در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دیدار کرد.

سردار «کارگر» در این دیدار اظهار داشت: موزه‌های دفاع مقدس مراکز تلاقی نسل گذشته و آینده و پاتوقی برای حضور رزمندگان اسلام هستند و در آنجا راویان روایتگری می‌کنند و جوانان نیز پرسش‌های خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: دفاع مقدس کلید وحدت و همدلی در کشور است و همه شاهد هستیم که در تشییع پیکر‌های شهدا از هر قشر و سلیقه‌ای حضور می‌یابند.

دومین کنگره شهدا استان قم در سال آینده برگزار می‌شود

در ادامه این نشست سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» ارشد نیرو‌های مسلح در استان و فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز گفت: بحمدالله راهیان نور در استان قم از استقبال و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم در این زمینه با روحیه و نشاط بالایی حضور می‌یابند.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای استان قم در سال ۷۳ برگزار شده و در صدد هستیم ان شاءالله دومین کنگره شهدا را در سال آینده برگزار کنیم.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: ان شاءالله بتوانیم در بحث تکمیل موزه انقلاب و دفاع مقدس نیز از ظرفیت نرم افزاری دستگاه‌های استان استفاده کنیم.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم و سرهنگ شمسعلی اسدی ارشد آجا در استان و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) نیز طی سخنانی بر آمادگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص تکمیل موزه و همدلی با دیگر قوای مسلح استان تاکید کردند.

در این دیدار امیر «فهمیده» جانشین و سردار «ناظر» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «احمد بیطرفان» جانشین فرماندهی سپاه قم، حجت‌الاسلام «لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان و سرهنگ «اسدالله گنجعلی» فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها