تلاش منافقین برای تخلیه تلفنی خبرنگاران

دستور جدید در تشکیلات منافقین در آلبانی، افزایش تخلیه تلفنی‌ها با تمرکز بر خبرنگاران است.
کد خبر: ۳۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 26August 2019

تلاش منافقین برای تخلیه تلفنی خبرنگارانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از «حقیقت فرقه»، منافقین طی یک دستور تشکیلاتی موظف شده‌اند تا با تمرکز بالا به تخلیه تلفنی خبرنگاران بپردازند.

این دستور بعدازاین صادر شد که عکس‌ها و خبر‌هایی از درون مقر‌های منافقین در آلبانی به بیرون درز پیدا کرد و به نظر می‌رسد که سرکردگان این گروهک، به دنبال منابع منتشرکننده این اخبار و تصاویر در درون خود هستند.

از این‌رو واحد «تت» یا همان «تخلیه تلفنی» منافقین موظف شده است تا با تخلیه تلفنی‌های پیاپی از خبرنگاران، مرتبطین آن‌ها و فعالین رسانه‌ای منابع این اخبار را پیدا کنند.

تماس‌های صورت گرفته از سوی منافقین در اروپا که معمولاً از آلبانی انجام می‌شود، بیشتر بر خبرنگاران رسانه‌هایی تمرکز دارد که به انتشار مطالب جدید از درون کمپ‌های منافقین در آلبانی پرداخته‌اند.

استفاده اعضای منافقین از سخت‌افزار‌های جدید سبب شده است تا در این تماس‌ها، شماره‌هایی از ایران بر روی نمایشگر تلفن خبرنگاران درج شود تا در حد امکان از شک خبرنگاران در رابطه با تماس‌های صورت گرفته جلوگیری شود؛ این در حالی است که چنین شماره تلفن‌هایی در شبکه اپراتور‌های تلفن همراه در ایران وجود خارجی ندارند.

عنصر منافقین در پوشش یک مسئول دولتی یا یک مؤسسه وابسته به سازمان‌های دولتی با سوژه تماس گرفته و ضمن تشکر در رابطه با مطالب درج‌شده! با این توجیه که اطلاعات بیشتری در این رابطه لازم دارد، سعی می‌کند منابع این اخبار و اطلاعات را به دست آورد.

هرچند اکثر تلاش‌های منافقین برای تخلیه تلفنی یا همان تخلیه اطلاعاتی خبرنگاران بی‌نتیجه بوده است؛ اما لزوم هوشیاری خبرنگاران و آموزش در رابطه با روش‌های تخلیه تلفنی را بیشتر از گذشته کرده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار