مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»:

عده‌ای تلاش می‌کنند تا تصور غلطی از انقلاب به نسل‌های امروزی نشان دهند

حجت‌الاسلام غلامی با ابراز تاسف از اینکه عده‌ای در داخل در تلاش هستند تا تصور غلطی از انقلاب به نسل‌های امروزی نشان دهند، گفت: امروزه کمتر به مباحث عظمت انقلاب پرداخته می‌شود؛ چراکه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب مجاهدت اقشار‌های مختلف را در به ثمر رسیدن انقلاب ندیده‌اند.
کد خبر: ۳۵۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ - 26August 2019

دشمن در تلاش است تا مجاهدت اصناف در انقلاب و دفاع مقدس از یاد ملت برودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»، ظهر امروز (دوشنبه) در همایش بزرگداشت روز بسیج اصناف و بازاریان استان مازندران که در اتاق بازرگانی ساری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید عراقی، به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدت رهبری خود، سه بیانه صادر فرمودند؛ بیانیه اول در زمان رحلت امام خمینی (ره)، بیانیه دوم در ۲۰ سالگی انقلاب و بیانیه سوم در ۴۰ سالگی انقلاب که از بیانیه‌های دیگر معظم‌له متفاوت است.

غلامی با اشاره به اینکه ۲ ماه طول کشید تا رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کنند، افزود: بیانیه گام دوم، شبیه نامه ۵۳ نهج‌البلاغه است، نامه حکومتی امیرالمومنین علی (ع) که در سازمان ملل به عنوان منشور حکومت‌داری منتشر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»، به سه اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب را در این بیانیه یادآور شد.

حجت‌الاسلام غلامی با ابراز تاسف از اینکه عده‌ای در داخل در تلاش هستند تا تصور غلطی از انقلاب به نسل‌های امروزی نشان دهند، تصریح کرد: امروزه کمتر به مباحث عظمت انقلاب پرداخته می‌شود؛ چراکه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب مجاهدت اقشار‌های مختلف را در به ثمر رسیدن انقلاب ندیده‌اند؛ لذا عده‌ای در داخل و خارج در تلاش هستند تا مجاهدت‌های اقشار مختلف مردم از جمله اصناف و بازاریان از یاد برود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»، دومین اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند را عظمت راه طی شده انقلاب ۴۰ ساله خواند و ادامه داد: دستگاه تبلیغاتی دشمن و ایادی آن‌ها در داخل، دست به‌کار هستند تا نظام ۴۰ ساله انقلاب را ناکارآمد نشان دهند.

حجت‌الاسلام غلامی با اعلام اینکه نظام اسلامی در ۴۰ سالگی خود ۴ میلیون طرح بزرگ و کوچک را در کشور بهره‌برداری کرد، یادآور شد: طبق آمار‌های جهانی، ایران در عرصه صنعت رتبه ۱۶ دنیا را دارد؛ اما قبل از انقلاب در رتبه ۶۴ قرار داشت.

وی اضافه کرد: همچنین جمهوری اسلامی در عرصه نظامی در رتبه سوم است؛ اما قبل از انقلاب کشوری وابسته به شمار می‌رفت.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه ایران اسلامی در بخش پزشکی رتبه دهم را در دنیا دارد؛ اما قبل از انقلاب دارای رتبه چهل‌و‌سوم در جهان بود، افزود: لازم به ذکر است که امروزه ایران به عنوان قطب گردشگری سلامت هم شاخته شده است.

این مسئول ادامه داد: جمهوری اسلامی در کشاوری رتبه ۱۰ را دارد که قبل از انقلاب در رتبه ۳۰ قرار داشت و همچنین در ورزش نیز بر سکوی ۱۳ ایستاده است؛ اما قبل از انقلاب رتبه ۷۰ بود.

حجت‌الاسلام غلامی رتبه ایران اسلامی را در صنعت هوا و فضا رتبه هشت جهانی اعلام کرد و با بیان اینکه جمهوری اسلامی قبل از انقلاب هوا و فضا نداشت، ادامه داد: در نانو تکنولوژی رتبه سوم جهانی از آن ایران بوده که قبل انقلاب نانو تکنولوژی نداشت.

وی رتبه ایران را در اختراعات، رتبه دوم و در صنعت زیردریایی رتبه ششم در جهان اعلام کرد و افزود: جمهوری اسلامی قبل از انقلاب، صعنت زیردریایی نداشت؛ ولی امروز در تولید علم هم رتبه چهارم دنیا را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»، در بخش دیگری از سخنان خود در جمع بازاریان بسیجی، به جنگ روانی دشمن اشاره و تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با عملیات روانی، کشور را در آستانه فروپاشی و بحرانی نشان دهد و مردم را از آینده انقلاب پشیمان کند.

حجت‌الاسلام غلامی با تصریح براینکه باید مراقب برنامه‌ریزی‌های دشمن بود، اضافه کرد: ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم؛ اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد و با یک مدیریت درست مشکلات قابل حل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا» سوءمدیریت را عامل مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن‌شناسی، شناسایی توانایی و ظرفیت داخلی، برنامه‌ریزی علمی و داشتن امید چهارمولفه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات به آن تاکید دارند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط صعنت بومی دفاعی و توقیف نفتکش انگلیسی، این اقدامات را از نشانه‌های قدرت ایران برشمرد و یادآور شد: کشور ژاپن با همه تولید، توسعه و پیشرفت قدرت توانایی نمایش قدرت را ندارد؛ چرا که تحت سیطره آمریکاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه آمریکا ۲ دهه است توانایی ائتلاف‌سازی ندارد و رو به افول است، اضافه کرد: چشم‌انداز این انقلاب زمینه‌سازی ظهور امام زمان (اروحناه له فداه) و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

حجت‌الاسلام غلامی با تصریح بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۴ بار از واژه «جوان» استفاده کردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه است و این جوانان هستند که باید انقلاب را پیش ببرند؛ چراکه انقلاب همچنان ادامه دارد و همه این موارد نیاز به یک جهش و عزم عمومی همه‌جانبه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار