نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

ویژگی‌های بلند شهید «لاجوردی» می‌طلبد که برای وی کنگره ملی برگزار شود

حجت‌الاسلام‌ «محمدعلی نکونام» گفت: شهید «لاجوردی» دارای ویژگی‌های بلندی است که می‌طلبد کنگره ملی برای این شخصیت برگزار شود.
کد خبر: ۳۵۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 26August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم بزرگداشت شهید «سیداسدالله لاجوردی» ظهر امروز (دوشنبه) با حضور حجت‌الاسلام‌ «محمدعلی نکونام» نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، مسئولان استان و اقشار مختلف مردم در اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ نکونام در این مراسم اظهارداشت: شهید «لاجوردی» دارای ویژگی‌های بلندی است که می‌طلبد کنگره ملی برای این شخصیت برگزار شود.

وی افزود: ویژگی بارز این شهید، داشتن ایمان عمیق است که از او یک انسان مقاوم و در عین حال خدوم، متواضع، فروتن ساخت که بدون هیچ انتظاری در مسیر پروردگار عمل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ولایت‌مداری در عمق جان این شهید بود، ایمان از این فرد، انسانی پرصلابت و نترس ساخت؛ به‌طوری که در برابر جلادان شاه در زندان ساواک مقاومت کرد و خم به ابرو نیاورد.

حجت‌الاسلام‌ نکونام گفت: بصیرت و ایمان از شهید «لاجوردی» یک مجسمه بصیرت ساخت؛ بصیرتی که خوب تشخیص می‌داد در دوران‌های مختلف چگونه عمل کند.

وی ادامه داد: جریانات مختلف قبل از انقلاب یک دست نبود؛ اما «لاجوردی» در جریان درست انقلابی قرار گرفت، در جریان شکل‌گیری انقلاب نیز جریانات را درست شناخت و دوران انقلاب نیز به جریان‌های جدید نفاق توجه کرد؛ لذا در هر سه عرصه شهید «لاجوردی» از کسانی بود که خالص و با بصیرت عمل کرد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بی‌عدالتی‌های مختلفی در دوران‌های مختلف متوجه شهید «لاجوردی» شد که وی را خانه‌نشین کرد؛ اما او از خانه‌نشین شدن نترسید و در مقابل تبعیض مستحکم ایستاد.

وی ادامه داد: امروز عدالت از ویژگی‌های مهم و ضروری و تبعیض از بیماری‌های انقلاب است؛ لذا نباید اجازه دهیم مسائل این چنینی و دنیاگرایی گریبان‌گیر انقلاب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار