معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز خبر داد؛

نامگذاری پارک تازه تاسیس اهواز به نام شهدای بمباران 52 نقطه‌ای سال 65

«مسعود امینی» گفت: قصد داریم پارک تازه تاسیس منطقه پیچ میدان اهواز را به نام و یاد شهدای بمباران همزمان 52 نقطه شهر اهواز در سال 65 نامگذاری و محتواسازی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۵۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ - 27August 2019

نامگذاری پارک تازه تاسیس شهر اهواز به نام شهدای بمباران 52 نقطه ای سال 65

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز صبح امروز در سالن جلسات فرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «مسعود امینی» معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دفاع مقدس اظهار داشت: در اولین قدم قصد داریم پارک تازه تاسیس شهر اهواز را به نام و یاد شهدای بمباران همزمان 52 نقطه شهر اهواز در سال 65 نامگذاری و محتواسازی کنیم تا این حادثه بزرگ و ایثارگری شهروندان اهوازی در آن مقطع به دست فراموشی سپرده نشود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اهواز قصد دارد کارگروه ویژه‌ای در حوزه دفاع مقدس تشکیل دهد تا ضمن تغییر فضا و مبلمان شهری کلانشهر اهواز با رویکرد دفاع مقدسی بتواند در زمینه محتوایی به بحث ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان نیز ورود کند.

در ادامه جلسه سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان ضمن تاکید بر رویکرد فرهنگی در موضوعات دفاع مقدس گفت: استان خوزستان به واسطه میزبانی از 8 سال جنگ تحمیلی دارای بیشترین مراکز فرهنگی و موزه‌ها در کشور است و این امر ایجاب می‌کند که همه نهادهای فرهنگی از جمله شهرداری‌ها برای همراهی با ما مساعدت و مشارکت بیشتری داشته باشند.

در پایان این جلسه مقرر شد که کارگروه مشترکی از مدیران و کارشناسان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز تشکیل شود تا نسبت به پیگیری و انجام امورات و مصوبات مطرح شده اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها