حجت‌الاسلام سجادی‌فر:

عمل برای رضای خدا یکی از مهمترین دلیل بقای شهداست

مسئول کمیته خادمین شهدای استان سیستان و بلوچستان اخلاص شهدا و عمل برای رضای خدا را یکی از مهمترین دلایل بقای شهدا دانست.
کد خبر: ۳۵۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 27August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جمعی از دانش آموزان دختر فعال فرهنگی انجمن اسلامی دانش آموزان سیستان و بلوچستان با شهدا میثاق بستند.

در این مراسم که در جوار مزار پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس جبل نورشهدای زاهدان برگزار شد ضمن تبیین دلیل گمنام بودن این شهدا، دقایقی روایتگری سیره شهدا نیز انجام شد.

حجت‌الاسلام «سیدروح الله سجادی‌فر» مسئول کمیته خادمین شهدا سیستان و بلوچستان در این مراسم به سیره شهدا، معرفت شهدا و اخلاق شهدایی که برگرفته از سیره اهل بیت علیهم السلام است، اشاره کرد.

وی اخلاص شهدا و عمل برای رضای خدا را یکی از مهمترین دلایل بقای شهدا دانست.

سجادی‌فر بیان داشت: تکلیف دختران انقلاب، همان راه زینب سلام الله علیها در روشنگری و دفاع از ولایت و راه شهدا با حفظ حیا و حجاب است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام با تمام قوا به میدان آمده‌اند ولی روز به روز به برکت خون شهدا و مقاومت ملت ایران در دنیا در حال منزوی شدن هستن و اگر دختران امروز می خواهند بعنوان نیروی انقلاب اسلامی میدان‌دار باشند و دشمنان را مایوس کنند باید به سیره ولایی و جهادی شهدا و اخلاص شهدا عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار