زهرا سعیدی‌مبارکه:

مدیرعامل جدید ایران خودرو فردی پرانرژی و منصف است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با شناختی که از مهندس مقیمی دارم می‌دانم که ایشان به خوبی می‌تواند از پس این سمت که باید برای آن فرایندهای زیادی طی شود، برآید.
کد خبر: ۳۵۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ - 27August 2019

مدیرعامل جدید ایران خودرو فردی پرانرژی و منصف است

زهرا سعیدی‌مبارکه، نماینده مردم مبارکه در خصوص انتخاب مهندس مقیمی به عنوان مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: ایشان زمانی که معاون امور صنایع در وزارت صمت بودند چندین جلسه برای رفع مشکل یکی از کارخانه‌های تاثیرگذار استان اصفهان برگزار کرد که در نتیجه آن، بخش اعظم این کارخانه مجدداً احیا شد.

سعیدی که یکی از طراحان اصلی قانون منع بکارگیری بازنشستگان است، یادآور شد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان قانون خوبی در راستای حمایت از نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی است که وزیر محترم نیز با انتخاب مهندس مقیمی که خود از بدنه وزارتخانه بودند گامی مثبت در حل مشکلات خودرویی برداشتند و امید است این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: اینکه مهندس مقیمی فردی پرانرژی است و تا کنون مدیر خوبی هم داشته است. من ایشان را فردی کاری و منصف می‌دانم که روحیه جوان‌گرایی هم دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: خواهش ما نمایندگان از ایشان این است که با توجه به تلاش‌های فراوان نمایندگان برای تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان که خود بنده نیز یکی از موافقین سرسخت تصویب آن بودم قدر این فرصت خدمتگزاری را بداند زیرا منبعد او آبروی این قانون محسوب می‌شود. البته با شناختی که از آقای مقیمی دارم می‌دانم که به خوبی می‌تواند از پس این سمت که باید برای آن فرایندهای زیادی طی شود، برآید.

سعیدی عنوان کرد: افرادی را که ایشان در زیرمجموعه ایران خودرو انتخاب خواهند کرد باید افرادی باشند که سبب ارتقاء شرکت شوند زیرا این افراد در مدیریت و تصمیم‌گیری‌های میانی نقش مهمی دارند.
عضو فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد: آقای مقیمی میراث‌دار اوضاع بهم ریخته‌ای است که را برای او سخت خواهد کرد که امیدوارم با سعه صدر برنامه خود را به بهترین شکل پیگیری کند.

وی در پایان گفت: برای شرکت بزرگی مثل ایران خودرو که حتی متوقف شدن یک ساعت آن موجب ضرر و زیان است، انتخاب سریع و به موقع ایشان توسط وزیر صمت گامی مثبت است که امیدواریم آقای مقیمی با بکارگیری مدیران قوی بتواند التهابات بازار خودرو را تا میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

انتهای پیام/

پربیننده ها
آخرین اخبار