بازدید آیت‌الله جنتی و برخی از اعضای شورای نگهبان از «سامانه موشکی باور ۳۷۳»

آیت‌الله جنتی به همراه کدخدایی و برخی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان از «سامانه موشکی باور ۳۷۳» بازدید کردند.
کد خبر: ۳۵۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ - 27August 2019

بازدید آیت‌الله جنتی و برخی از اعضای شورای نگهبان از «سامانه موشکی باور ۳۷۳»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی این شورا، سید فضل‌الله موسوی و هادی طحان نظیف از اعضای حقوقدان شورای نگهبان امروز سه‌شنبه (۵ شهریور ۱۳۹۸) با حضور در وزارت دفاع از سامانه موشکی بومی و پیشرفته باور ۳۷۳ بازدید کردند.

آیت الله جنتی و هیئت همراه در حاشیه این بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع که شامل تجهیزات و دستاورد‌های مدرن ساخته شده به دست جوانان و متخصصان صنعت دفاعی است نیز از نزدیک بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای این بازدید دبیر شورای نگهبان و هیئت همراه با حضور در یادمان شهدای وزارت دفاع به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

آیت‌الله جنتی و کدخدایی در حاشیه بازدید از «سامانه موشکی باور ۳۷۳» در جمع خبرنگاران درباره دستاورد‌های به نمایش گذاشته در نمایشگاه وزارت دفاع سخنرانی کردند.

 سامانه موشکی باور ۳۷۳ اولین محصول ورتیکال لانچ (VLS) ساخت ایران است که می‌تواند اهداف را با موشک صیاد ۴ در برد ۲۰۰ کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.

با تجهیز نیروی پدافند هوایی ارتش به این سامانه مدرن که فقط چند کشور در جهان قادر به ساخت آن هستند و توان پدافندی کشور در برابر پرنده‌های متخاصم اعم از جنگنده‌ها، بالگرد‌ها موشک‌های کروز، موشک‌های بالستیک و ... چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار