همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل + تصاویر

فاز اول ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل پیش از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۵۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 28August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدمهدی اقبال‌پور» رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح فاز اول استادیوم شهدای هفتم تیر بابل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی یک نهاد تسهیل‌گر، توسعه‌گرا و مردم محور و واسط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است که به دولت و دستگاه‌های اجرایی در شتاب دادن به پروژه‌های نقاط محروم کمک می‌کند.

افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل + تصاویر

وی افزود: پروژه‌های زیادی در سطح استان در اختیار بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی قرار دارد که هفته دولت سعی شد هر روز یک پروژه افتتاح بشود.

این مسئول از افتتاح ورزشگاه شهدای نوشهر به عنوان اولین پروژه هفته دولت یاد کرد که با حضور معاون اول رییس جمهوری انجام شد و گفت: فاز اول پروژه استادیوم شهدای هفتم تیر شهرستان بابل امروز افتتاح شد.

افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل + تصاویر

اقبال‌پور ادامه داد: فاز اول این پروژه شامل دو بخش است که بخش اول مربوط به جایگاه تماشاگران با نصب حدود دو هزار صندلی با سطح اشغال هزار متر مربع و بخش دوم شامل ساختمان اداری در حدود دو هزار متر مربع شامل رختکن‌های بازیکنان، سرویس‌های بهداشتی، حمام به صورت مجزا، سالن کنفرانس، جایگاه VIP، اتاق پزشک، داوران و خبرنگاران، مجموعه تاسیسات مکانیکی و برق و موتورخانه مرکزی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه پروژه فاز دوم این استادیوم نیز امروز کلنگ‌زنی شد، اضافه کرد: این پروژه هم در دو بخش است که بخش اول مربوط به سکوهای تماشاگران بوده که با سطح اشغال حدود دو هزار و 500 متر مربع بالغ بر چهار هزار و 100 نفر صندلی نصب خواهد شد و  دو هزار متر مربع هم مربوط به ساختمان اداری است که شامل سالن‌های ورزشی و سرویس‌های بهداشتی درآینده افتتاح خواهد شد.

افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل + تصاویر

این مسئول با بیان اینکه پروژه فاز اول تاکنون حدود 6 میلیارد هزینه برای بسیج سازندگی در بر داشته است که چهار و هشت دهم میلیارد از طریق سازمان برنامه و بودجه جذب شده و پنج و سه دهم میلیارد تخصیص یافته و جذب خواهد شد.

وی افزود: فاز سوم این مجموعه را چمن مصنوعی در مساحت حدود هزار و 680 متر مربع عنوان کرد  که بعد از اتمام فاز دوم، فاز سوم زیر ساخت آن هم آماده و نصب خواد شد.

اقبال‌پور از افتتاح پروژه‌های دیگری هم در 24 ساعت آینده در بابل خبر داد و گفت: پروژه ساختمان پزشک قانونی در مساحت 500 متر مربع یکی از آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار