با همکاری دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود؛

نمایشگاه «قایق خیال» در نگارخانه گلستان

نمایشگاهی از آثار تجسمی گروهی از هنرمندان، اساتید و هنرجویان با عنوان «قایق خیال» از ۹ تا ۱۴ شهریور در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ - 28August 2019

به گزارش فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه «قایق خیال» میزبان تعداد ۴۰ اثر؛ نقاشی، تصویرسازی، عکس و حجم با تکنیک‌های: اکرولیک، میکی مدیا، آبرنگ، اسکراچ، راپیدو و... و در سبک‌ها، اندازه و موضوعات مختلف خواهد بود که از روز شنبه نهم تا عصر روز پنجشنبه ۱۴ شهریور در نگارخانه فرهنگسرای گلستان به نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه ۲۵ هنرمند و هنرجو شرکت دارند و اکبر نیکان‌پور، وحید شیخیان، اسدالله طبیب‌زاده، لیلا خطیبی دماوندی، اکرم زین‌العابدینی، ژینوس شهیدی زندی، معصومه امیری از جمله اساتیدی شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه با همکاری گروه هنری «مداد رنگی» به سرپرستی هنگامه جعفرزاده سرهنگ آبادی و انجمن علمی هنرمندان وابسته به دانشگاه الزهرا دایر می‌شود. همچنین حمایت مالی بخش ورکشاپ نمایشگاه «قایق خیال» برعهده فروشگاه لوازم هنری پیشگام است.

بخش‌های جنبی شامل ورکشاپ گروهی اساتید و هنرمندان برای هنرجویان و علاقه‌مندان در روز افتتاحیه است که به صورت رایگان و عمومی خواهد بود.

در بخشی از بیانیه «قایق خیال» می‌خوانیم: تصیر تنها کلیدیست که بی هیچ بهانه، هر قفل ذهنی را باز می‌کند. متن‌ها، گذشتنی است و این تنها تصاویر خلق شده از ذهن و روح خیالپرداز هنرمند است که همیشه رویایی را در ذهن‌ها به جا می‌گذارد...

زمان بازدید از این نمایشگاه از ۹ تا ۱۹ شنبه ۹ شهریورماه تا ۱۴ شهریورماه در نگارخانه گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار