مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

کمیته زن و دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار شد

مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: با هدف هم‌‌افزایی برنامه‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی و نهادها برای دفاع مقدس کمیته زن و دفاع مقدس در استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 29August 2019

کمیته زن و دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار شد   // خبر دوم هم در این خبر تلفیق شد.. ///«سیده محبوبه میرصادقی» مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند اظهار داشت: با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس کمیته زن و دفاع مقدس خراسان جنوبی با حضور مشاوران زن دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برگزار شد و پیشنهادات این سازمان‌ها جهت برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که مقرر شد در این هفته برگزار شود می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع زن در دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت کتب شهدای زن و به ویژه کتاب بانو مربوط به تنها شهید زن خراسان جنوبی در دفاع مقدس، برگزاری جلسه بزرگداشت این شهید والامقام، اکران فیلم‌های دفاع مقدس با حضور خانواده‌های بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.

مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین قرار شد همسران و مادران شهدا و بانوان فعال امدادگر در جنگ تحمیلی در برنامه‌های صدا و سیما و مدارس جهت بیان خاطرات حضور پیدا کنند.

میرصادقی به دیدار فعالان فرهنگی، بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و خانواده معظم شهدا با نماینده ولی فقیه در روز خانواده در روزشمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: دلجویی و دیدار با مادران و همسران شهدای دفاع مقدس نیز از برنامه‌های کمیته زن و دفاع مقدس در استان است.

وی همچنین به برگزاری سلسله جلسات زندگی جهادی در دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: این جلسات با هدف ترویج زندگی جهادی با حضور مدرسان دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مدرسان این دوره در سال 97 دوره‌های سبک زندگی جهادی را زیر نظر اساتید مجرب کشوری گذرانده‌اند و با مکاتباتی که دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیش از 70 دستگاه و نهاد استان داشته تاکنون جلساتی با حضور این مدرسان برای بانوان شاغل در این دستگاه‌ها برگزار شده است.

میرصادقی ادامه داد: تاکنون اداره کل زندان‌ها، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت گاز استان این جلسات را برگزار کرده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ سلسله جلسات سبک زندگی جهادی با همکاری مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی و همچنین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) در ادارات و پایگاه‌های بسیج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار