امام جمعه بروجرد:

هیئت‌ها در عزاداری باید در راستای بصیرت‌افزایی اقدام کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی گفت: هیئت‌ها در عزاداری باید در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اقدام کنند و موجبات توجه جوانان به نماز و ترک گناه را فراهم کنند.
کد خبر: ۳۵۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 30August 2019

هیئت‌ها در عزاداری باید در راستای بصیرت افزایی اقدام کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت هفته ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: کم کاری و بداخلاقی مسئولان، گران فروشی کاسبان و رواج بد حجابی در بین بانوان را باید تذکر داد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شخصیت بزرگوار باید برای دولتمردان الگو باشند.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: ناپدید شدن روحانی با بصیرت  امام موسی صدر در  سال ۵۷ ریشه در جنایت های آمریکا و انگلیس خبیث دارد.

وی با انتقاد از دادن ولیمه در مراسم های ختم اضافه کرد: همه ما بخصوص افرادی که نفوذ کلام در بین اقوام دارند تلاش کنند این رسم را در مراسم عزا حذف کنند چرا که خوردن غذا تا سه روز در منزل متوفی کراهت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: در دهه محرم باید برای خدا عزاداری کرد و از به وجود آمدن بدعت ها در آیین های مذهبی جلوگیری کرد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: هیئت‌ها در عزاداری باید در راستای اگاهی بخشی و بصیرت افزایی اقدام کنند و موجبات توجه جوانان به نماز  و ترک گناه را فراهم کنند.

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی افزود: مشکلات فراوانی مانند خروج سنگ از کشور و صادرات به چین و واردات دوباره آن با ۹برابر قیمت به کشور را داریم که لازم است دولت نظارت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها