شهید «غلامرضا پورفریدونی»: وحدت خود را حفظ کنید

در وصیتنامه شهید «غلامرضا پورفریدونی» آمده است: در نماز جماعات شرکت کنید و صحنه‌های نمازها را خالی نگذارید که ما در این پیروزی بهای چشمگیری که بدست می‌آوردیم در اثر همین نمازهاست و وحدت خود را حفظ کنید که پیروزی از شماست.
کد خبر: ۳۵۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ - 30August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «غلامرضا پورفریدونی» ششم خرداد ۱۳۴۴، در شهرستان سیرجان به دنیا آمد. وی تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند. سال ۱۳۶۲، ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. شهید پورفریدونی به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت. سرانجام در یکم فروردین ۱۳۶۴، در شرهانی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

در ادامه به مرور وصیت نامه شهید «غلامرضا پورفریدونی» می‌پردازیم:

تنها وصیتی که به ملت قهرمان دارم این است که پشت جبهه‌ها را محکم گرفته و تا جان در بدن دارید این رزمندگان سلحشور ایران که با نثار کردن جان خود می‌جنگند را از میهن و دین خود دفاع می‌کنند.

کمک کنید شما درپشت جبهه برای آنان دعا کنید و می‌گویم که درنماز جماعات و جمعه‌ها شرکت کنید و صحنه‌های نماز‌ها را خالی نگذارید که ما دراین پیروزی بهای چشم گیری که بدست می‌آوریم در اثر همین نمازهاست و با ید هر چه با شکوه‌تر آن‌ها را برگزار کنید و همچون وحدت خود را حفظ کنید که پیروزی از شماست.

سلام‌ ای مادر گرامیم مانند کوه استوار ثابت قدم باش و با قلبی پاک و نیتی پاک امام عزیز را دعا کنید و رزمندگان را دعا کنید که بزودی پیروز شوند و برای من گریه نکنید که هر قطره اشک تو تیری است بر قلب من و مادر درمرگ من گریه نکنید که نشانه سستی و ضعف است و دشمن شاد کن.

سلام‌ای پدر بزرگوارم، چون کوه استوار پاینده بمان و گمان مبر که شهیدان مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در پیش خدا روزی می‌خورند و امیدوارم که این مسئولیت الهی را به تمام جهان خواران برسانید و مردم و محرومین جهان را نجات بدهید.‌ای خواهران و برادرانم امیدوارم که بتوانید دنباله رو خون شهیدان باشید و در شهادت من گریه نکنید که دشمن شاد کن است و دوست دارم با قلبی پاک روی بخدا کنید و دعا کنید که این شهید را از خانواده شما قبول کند و در فکر آن نباشید که چرا ما اینقدر شهید می‌دهیم، اما پیروز نمی‌شویم.

باید در مقابل آزمایشات خداوندی استوار و پاینده باشید که خدا هر انسان را در همین دنیا آزمایش می‌کند و انسان‌هایی که از آزمایش‌های خداوندی بیرون می‌آیند رستگاران و سعادتمندان دو عالمند پس ناراحت نباشد که برادران را تقدیم اسلام کردید واز دست دادید همانطور که قرآن می‌فرمای: شهیدان زنده‌اند در پیش خداوند روزی می‌خورند و تا بانک تکبیر لا اله الالله و محمدا رسول الله برتمام جهان طنین نیفکند مبارزه علیه صدام و صدامیان ادامه دارد و تا مبارزه هست ما هم هستیم و امیدوارم که همیشه در خط راستین امام باشید.

پیرو ولایت فقیه باشید و امام را تنها نگذارید همیشه بعد از نماز امام را دعا کنید و همچون رزمندگان را دعا کنید و همچون رزمندگان را دعا کنید که بزودی پیروز بشوند و اسلام در تمام جهان حکم فرما شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار