بختیاری تاکید کرد؛

لزوم استفاده از فناوری جدید برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر لزوم استفاده از فناوری جدید و دانش‌بنیان برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ - 30August 2019

لزوم استفاده از فناوری جدید برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمییه امداد امام خمینی (ره) در دیدار با امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان به رشد قابل توجه کمک‌های مردمی به کمیته امداد در پنج ماهه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مردم و خیرین همکاری خوبی با این نهاد دارند.

رئیس کمیته امداد بر استفاده از مدل‌های جدید اشتغال و استفاده از حوزه دانش‌بنیان به منظور ایجاد شغل برای مددجویان تاکید کرد و گفت: در هر حوزه‌ای از ماموریت‌های کمیته امداد که بتوانیم، با مدل‌های جدید بحث توانمندسازی را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در برنامه پنج ساله ششم، باید سالانه ۷۰ هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد شود که این نهاد طی دو سال گذشته توانسته بیشتر از تعهد خود شغل ایجاد کند و امسال نیز ایجاد ۱۷۰ هزار شغل را در دستور کار داریم.

بختیاری افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال جایگاه قابل قبولی در کشور دارد و سال گذشته یک سوم اشتغال کشور توسط این نهاد ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: حوزه ماموریت کمیته امداد و خدمت به محرومان بسیار ارزشمند است.

امام جمعه کرمان افزود: افرادی که از زمان تشکیل کمیته امداد در این نهاد حضور یافتند افرادی وارسته هستند به طوری که دلسوزترین و مطمئن‌ترین افراد در کمیته امداد فعالیت دارند و کار در امداد افتخار آنهاست.

وی گفت: امیدواریم دولت به این جمع‌بندی برسد که افراد نیازمند واقعی را بیشتر حمایت کند و یارانه دهک‌های بالای جامعه صرف اقشار پایین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم کمیته امداد استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران است که میدان وسیعی دارد و این ظرفیت می‌تواند گسترش یابد.

امام جمعه کرمان به طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد اشاره و بیان کرد: کمیته امداد در این زمینه نمره قابل قبولی دارد.

رئیس کمیته امداد در ادامه سفر به استان کرمان با محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز دیدار کرد.

در این دیدار تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد و استانداری کرمان برای تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد استان کرمان امضاء شد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار