مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تأکید کرد؛

الگوگیری از آموزه‌های دفاع مقدس راهگشای برون رفت از جنگ اقتصادی

سردار «غلامعلی کفاش» پیروی از راه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدا را راهگشای مشکلات کشور دانست و گفت: با الگوگیری از آموزه‌های دفاع مقدس می‌توانیم بر جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان فائق آییم.
کد خبر: ۳۶۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ - 31August 2019

الگوگیری از آموزه های دفاع مقدس راهگشای برون رفت از جنگ اقتصادی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سی و نهمین سالروز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و  خاطره شهدای صدر اسلام تا کنون اظهار داشت: به تعبیر امام راحل محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با محرم الحرام اجرای برنامه‌های این هفته را با محوریت محرم لازم و ضروری خواند و گفت: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تقویت خودباوری دینی در جبهه مقاومت و ایثار را لازم دانست و خاطرنشان کرد: شعار محوری امسال در هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» می باشد.

کفاش بر وحدت، همبستگی و تقویت روحیه جهادی تأکید کرد و افزود: به برکت دفاع مقدس به ویژه در عرصه دفاعی به مرحله‌ای رسیده‌ایم که هیچ دشمنی اجازه تعرض به کشورمان را ندارد.

وی با اشاره به نقش استان بوشهر در مبارزه با استعمارگران و اهمیت شخصیت شهید «رئیسعلی دلواری» گفت: اگر دشمن قصد کوچکترین تعارضی به خلیج فارس داشته باشد با سلاح بومی بی‌پاسخ نخواهد ماند و امروز کشورمان در تمام عرصه‌ها پیروز و با استوار قدم بر می دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عنوان کرد: اگر بخواهیم در صحنه‌های اقتصادی که گریبان‌گیر کشور شده مقاوم و سربلند باشیم باید از فرهنگ دفاع مقدس بهره ببریم.

کفاش پیروی از راه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدا را راهگشای مشکلات کشور دانست و بیان داشت: با الگوگیری از آموزه‌های دفاع مقدس می‌توانیم بر جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان فائق آییم.

وی ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر عنوان کرد: برنامه های امسال باید با محوریت نهضت عاشورا و دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار