دریادار سیاری:

دشمن با ترویج سبک جدیدی از سوگواری فرهنگ ما را هدف گرفته است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه جنگ و تهاجم فرهنگی دشمن بسیار جدی است، گفت: دشمنان انقلاب و اسلام تلاش بسیاری برای تغییر آداب و رسوم عزاداری امام حسین (ع) انجام داده‌اند که متأسفانه در برخی مراسمات و نوحه‌خوانی‌ها این موضوع را مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 31August 2019

دشمن می‌خواهد با ترویج سبک جدیدی از سوگواری، فرهنگ خود را در عزاداری‌ها القا کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش پیش از ظهر امروز (شنبه) در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش که در ستاد آجا برگزار شد، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، اظهار داشت: جنگ و تهاجم فرهنگی دشمن بسیار جدی است؛ اما به دلیل اینکه در قالب جنگ نرم صورت می‌گیرد، این جنگ قابل مشاهده نیست و بسیاری هنوز آن را جدی نگرفته‌اند.

وی هدف تهاجم فرهنگی دشمن را تغییر فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی و با استفاده از ابزار رسانه می‌خواهند فرهنگ و روش زندگی ما را تغیر دهند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

امیر سیاری اجرای برخی از برنامه‌ها در مراسمات سوگواری و جشن‌ها را نشانه تأثیر فرهنگ و تهاجم فرهنگی دشمن بر فرهنگ مردم برشمرد و افزود: متأسفانه تأثیر جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن در صحبت کردن و آداب و رسوم ما رسوخ کرده و این تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی ملت شریف ایران است. آن‌ها با این تأثیرگذاری بر فرهنگ ما می‌خواهند آداب، رسوم و فرهنگ ما را تغییر دهند و ملت ما را به ملتی تابع و دنباله‌رو مبدل کنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام تلاش بسیاری نیز برای تغییر آداب و رسوم عزاداری امام حسین (ع) انجام داده‌اند که متأسفانه در برخی مراسمات و نوحه‌خوانی‌ها این موضوع را مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش راه مقابله با تهاجم فرهنگی را توسل و عمل به قرآن دانست و گفت: همه ما سربازان ایران اسلامی آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستیم و باید با توکل به خدا و اجرای اصول قرآن کریم، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها