زهرایی در جمع خبرنگاران:

کسی قصد حاکمیت بر گروه‌های جهادی را نداشته باشد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: انتظار داریم کسی قصد حاکمیت بر گروه‌های جهادی را نداشته باشد؛ زیرا گروه‌های جهادی دستوری کاری را انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۳۶۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 31August 2019

کسی قصد حاکمیت بر گروه‌های جهادی را نداشته باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه نشست هماهنگی سومین جشنواره ملی جهادگران، اظهار داشت: برگزاری جشنواره ملی جهادگران را می‌توان یکی از بستر‌های عمومی کردن اقدامات جهادی در سطح کشور دانست؛ زیرا سازمان بسیج سازندگی یک نهاد تسهیل‌گر در حرکت‌های جهادی است.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار گروه جهادی در اقصی‌نقاط کشور فعالیت دارند که از این تعداد بیش از هفت هزار گروه در قالب گروه‌های جهادی بسیج مساجد و محلات فعالیت‌های خود را در مناطق محروم کشور انجام می‌دهند.

زهرایی با اشاره به اینکه روند ثبت‌نام و شناسه‌دار شدن گروه‌های جهادی در سامانه عمران اجتماعی کماکان ادامه دارد، عنوان کرد: در سامانه مورد اشاره خروجی اقدامات جهادگران را با ذکر توضیحات و تصاویر منعکس می‌کنیم تا مشخص شود هر گروه جهادی چه عملکردی را از خود به جای گذاشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: همان‌گونه که بسیج سازندگی مانع اقدامات هیچ نهاد و دستگاه حاکمیتی در کشور نیست، انتظار دارد کسی هم قصد تصدی‌گری بر گروه‌های جهادی را نداشته باشد؛ زیرا گروه‌های جهادی دستوری کاری را انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها