سرهنگ حسنی خبر داد؛

کشف یک تُن و 440 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تُن و 440 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان‌های البرز و تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ - 31August 2019

کشف یک تن و 440 کیلو موادمخدر در عمیات مشترک پلیسیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عبداله حسنی» فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌ها و تلاش چند ماهه اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد از شرق به مناطق مرکزی کشور به دست آمد.

وی ادامه داد: در رصد‌های بعدی ماموران مشخص شد اعضای این باند بخشی از یک محموله بزرگ را در اطراف تهران دپو کرده‌اند و بخش دیگری نیز در حال انتقال است.

این مقام انتظامی به همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان‌های البرز و غرب تهران در این عملیات اشاره و تصریح کرد: ماموران با توقیف یک دستگاه سواری پژو متعلق به اعضای این باند در فردیس کرج 68 کیلو و 500 گرم مرفین و 123 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

 سرهنگ حسنی گفت: در ادامه این عملیات، مخفیگاه عضو اصلی باند در اسلامشهر نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی یک تُن و 248 کیلو تریاک دپو شده در این محل کشف شد.

وی با بیان اینکه در مجموع در قالب این عملیات هماهنگ و مشترک یک تُن و 440 کیلو مواد مخدر کشف شد از توقیف دو دستگاه خودرو سواری و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری‌های درون سازمانی برای برخورد قاطع با سوداگران مرگ در سراسر کشور در اوج خود قرار دارد از عموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص فعالیت‌های این چنینی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها