نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آزادگان جهان به پیروی از امام حسین (ع) در اربعین حسینی شرکت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیشوای آزادگان جهان امام حسین (ع) است و می‌بینید که آزادی‌خواهان جهان با هر دینی که دارند در اربعین حسینی به این حرکت می‌پیوندند و از هیچ چیز نمی‌ترسند.
کد خبر: ۳۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 01September 2019

آزادگان جهان به پیروی از امام حسین(ع) در اربعین حسینی شرکت می‌کنند / عدد هشت باید در بخش right بخورد //درست کردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی پدافند هوايی شرق کشور با اشاره به دهم شهریور روز پدافند هوایی اظهار داشت: امروز اولین روز محرم است و این موضوع پیوند ناگسستنی شما نیروهای باایمان و سلحشور با جریان کربلا را رقم می زند.

وی با بیان اینکه هرچند طبق روایات همه پیامبران و امامان مصباح هدایت و سفینه النجات هستند، افزود: با این حال از اول تا آخر دنیا در بین همه اولیا و انبیا این ویژگی خاص امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در حدیث آمده است که آتشی از محبت امام حسین (ع) در دل‌ها است که هرگز سرد نخواهد شد.

عبادی بیان کرد: اربعین حسینی یک معجزه است و ما امروز این معجزه زنده فرمایشات پیامبر اسلام را به صورت ملموس مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما کاری به کسانی که به دنبال بیگانه می‌روند نداریم، افزود: آن کسی که دنبال بیگانه می‌رود جز اسلام نیست و این‌گونه افراد تمام فکر، سیاست و فرهنگ خود را از ترامپ و غرب می‌گیرند. 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه این افراد جز اسلام نیستند و مسلمان واقعی باید از اسلام ناب تغذیه شود، گفت: پیشوای آزادگان جهان امام حسین (ع) است و می‌بینید که آزادی‌خواهان جهان با هر دینی که دارند در اربعین حسینی به این حرکت می‌پیوندند و از هیچ چیز نمی‌ترسند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار