سردار دولتخواه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه خدمات پلیس‌های تخصصی از طریق اپلیکیشن‌/ تکمیل دست‌افزار‌های هوشمند راهنمایی و رانندگی تا پایان امسال

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با اشاره به اینکه پلیس با توجه به فراگیر شدن اینترنت همراه فعالیت‌های خود را به این سمت هدایت کرده است، گفت: پلیس با طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی پلیس همراه به دنبال ارائه خدمات به مردم در این فضاست.
کد خبر: ۳۶۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۲ - 05September 2019

طراحی اپلیکیشن پلیس همراه/ تکمیل دست افزار‌های اعمال جریمه راهنمایی و رانندگی تا پایان سال/ ارائه خدمات پلیس‌های تخصیصی از طریق اپلیکیشن‌ در آینده نزدیک به مردمسردار «احمد دولتخواه» معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: برای اینکه خدمات ناجا به مردم از صحت، دقت، سرعت و پایداری لازم برخوردار باشد، ناگزیر به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از گذشته در این خصوص فعالیت‌های زیادی در حوزه زیرساختی انجام داده است، افزود: با توجه به اینکه روز به روز نیازمندی‌ها در نیروی انتظامی تغییر می‌کند و ضرورت‌هایی متناسب با شرایط حوزه فناوری اطلاعات به وجود می‌آید، باید همواره به‌روز و به دنبال تحول باشیم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با بیان اینکه طرح هوشمندسازی پلیس یکی از اولویت‌های مهم است، گفت: در این راستا پروژه‌های زیربنایی زیادی انجام شده است. امروز به جز خدمات دیجیتالی که در مقر‌های خود ارائه می‌دهیم، به دنبال این هستیم که در حین حرکت هم بتوانیم سرویس‌های مختلفی را به مردم ارائه دهیم.

سردار دولتخواه با اشاره به اینکه پلیس با توجه به فراگیر شدن اینترنت همراه، فعالیت‌های خود را به این سمت هدایت کرده است، خاطرنشان کرد: پلیس با طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی پلیس همراه به دنبال ارائه خدمات به مردم در این فضاست.

وی ادامه داد: امروز مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت آنلاین کار اعمال جریمه را انجام می‌دهند که در بانک‌های اطلاعاتی ثبت می‌شود. اپلیکیشنی توسط پلیس طراحی شده که در مرحله تست نهایی است و پلیس‌های تخصصی از طریق آن می‌توانند به مردم خدمات ارائه دهند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از تجهیز بیش از یک‌سوم مأموران گشت پلیس به البسه دوربین‌دار خبر داد و افزود: دست‌افزار‌های هوشمند راهنمایی و رانندگی نیز تا پایان امسال، کامل و کمبود‌ها جبران می‌شود.

سردار دولتخواه همچنین با اشاره به طراحی سامانه تعاملی گفت: ما به دنبال این هستیم که فوریت‌های پلیسی را به فضای مجازی هدایت کنیم تا مردم بتوانند از طریق فضای مجازی با پلیس 110 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها