با ارسال پیامی صورت گرفت؛

تقدیر فرمانده کل سپاه از حجت الاسلام حسینی قزوینی

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» با اهدای لوحی از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام «حسینی قزوینی» رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۶۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ - 01September 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه با ارسال لوح تقدیری از زحمات و خدمات حجت الاسلام «حسینی قزوینی» رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) در رابطه با رسیدگی و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم (لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون) خصوصا اسکان آنان تشکر کرد.

سردار «ابوالقاسم شریفی» رئیس اداره ایثارگران کل سپاه با حضور در موسسه تحقیقاتی ولیعصر (عج) ضمن ابلاغ سلام فرماندهی کل سپاه به حجت الاسلام «حسینی قزوینی» و تشکر از تلاش و مجاهدت‌های وی در رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، نامه و لوح تقدیر و سپاس فرمانده محترم کل سپاه پاسدارن را تقدیم ایشان کرد.

تقدیر فرمانده کل سپاه از حجت الاسلام حسینی قزوینی

در این دیدار حجت الاسلام «حسینی قزوینی» ضمن تشکر از توجه و عنایت سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که بر این بنده منت نهاد تا بتوانم گامی در راه خدمت به خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم بردارم و این را برخود واجب شرعی می‌دانم و عمل به تکلیف در امر شرعی را احتیاج به تشکر نیست.

وی افزود: تا توان دارم در راه کمک به خانواده این شهدای بزرگوار کوشش می‌کنم و این تلاش را تا صاحب خانه شدن تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم بخصوص (لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون) ادامه خواهم داد.

وی سپس از تمامی خیرین و متدینین در ایران و خارج از ایران که در این امر به ایشان مساعدت کرده و ایشان را امین خود در انجام این کار خیر قرار داده‌اند تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار