سردار پورجمشیدیان:

امروز دنیای اسلام با مشکلات زیادی مواجه است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز دنیای اسلام با مشکلات زیادی مواجه است و عمل به دستورات قرآن می‌تواند کمک‌کننده و حلال مشکلات باشد.
کد خبر: ۳۶۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 01September 2019

امروز دنیای اسلام با مشکلات زیادی مواجه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده‌های پاسدار نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه با همت همه دست اندرکاران مجموعه نیروی زمینی سپاه به خوبی برگزار شده، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه و حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه تلاش زیادی انجام دادند که مسابقات قرآن کریم به نحو احسن برگزار شود.

وی با بیان تاکید مقام معظم رهبری به توجه به قرآن کریم افزود: امام و رهبری توصیه های ارزشمندی در خصوص توجه، تدبر و تلاوت قرآن کریم داشتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: آنچه مسلم است علاوه بر تلاوت قرآن کریم، باید عمل به دستورات قرآن را به صورت جدی در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت تتدبر جدی در قرآن کریم برای حل مشکلات جوامع اسلامی تاکید کرد : امروز دنیای اسلام با مشکلات زیادی مواجه است و عمل به دستورات قرآن می تواند کمک کننده و حلال مشکلات باشد.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: انس با قرآن و نزدیکی به قرآن کریم، تدبر و تامل در آیات این کتاب آسمانی می تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: همه مشکلات ما از بی توجهی به قرآن کریم ناشی می‌شود و باید برای رستگاری تامل در قرآن کریم را مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان توجه امام حسین به قرآن کریم تاکید کرد: قرآن و پیوند با اهل بیت راه نجات است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار