شیخ نعیم قاسم:

مقاومت متعهد است که به هرگونه تجاوزی پاسخ دهد

معاون دبیرکل حزب الله با تاکید بر تعهد مقاومت برای پاسخ دادن به هرگونه تجاوزگری رژیم صهیونیستی، گفت: حزب الله به دنبال حفظ قدرت بازدارندگی و قواعد درگیری به منظور جلوگیری از وقوع امور خطرناکتر است.
کد خبر: ۳۶۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ - 02September 2019

مقاومت متعهد است که به هرگونه تجاوزی پاسخ دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر تعهد مقاومت برای پاسخ دادن به هرگونه تجاوز و تعدی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری دومین شب ماه محرم در مجتمع سید الشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت، گفت: مقاومت، اسرائیل را به قواعد درگیری ناچار کرد که منجر به بازدارندگی آن شد. بنابراین هرگونه تجاوزی که روی دهد مقاومت متعهد به واکنش به آن است.

وی افزود: آنها از طریق تجاوز به سوریه به دنبال تغییر قواعد درگیری بودند و می‌خواستند بدون اینکه ردپایی از خود باقی بگذارند دست به عملیات امنیتی در ضاحیه جنوبی بزنند؛ ولی به فضل خدا رسوا شدند و هرچند مدتی سکوت کردند تا شاید بتوانند از قبول مسئولیت تجاوزگری خود شانه خالی کنند، اما به یاری خداوند جنایتی که مرتکب شده بودند دامان آنها را گرفت و بنابراین باید هزینه این تجاوزگری را بپردازند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: حزب الله به دنبال حفظ قدرت بازدارندگی و قواعد درگیری به منظور جلوگیری از وقوع امور خطرناک‌تر است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: اعلام حمایت و همبستگی مردمی و رسمی در مورد ضرورت واکنش به دشمن چیزی جز نتیجه طبیعی درستی و ضرورت گزینه مقاومت و تداوم پرقدرت آن در دفاع از لبنان و دفاع از گزینه‌های سیاسی آزادانه و عزتمند ما نیست.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار