عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

«اینستکس» هم مثل برجام حاصلی ندارد

«ابوالفضل ابوترابی» گفت: اروپا و دولت با نگاه به غرب، قاشق خالی دهن مردم می‌گذارند؛ همان‌طور که «برجام» نتیجه‌ای نداشت؛ «اینستکس» هم که محصول برجام است، عایدی ندارد.
کد خبر: ۳۶۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 02September 2019

همان‌طور که «برجام» نتیجه‌ای نداشت، «اینستکس» عایدی نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابوالفضل ابوترابی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفت‌وگو با «خانه ملت»، با اشاره به اینکه موگرینی اجرای اینستکس را طولانی ارزیابی کرده است، اظهار داشت: اینستکس یا هر چیز دیگری که اروپایی‌ها دنبال می‌کنند، غیر از فرصت‌سوزی و اتلاف وقت نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها در مجلس اظهار داشت: اروپا و دولت با نگاه به غرب، قاشق خالی دهن مردم می‌گذارند، همان‌طور که برجام نتیجه‌ای نداشت، اینستکس که محصول برجام است، هم عایدی ندارد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به گام سوم ایران برای کاهش تعهدات برجامی بیان داشت: اگر گام سوم کاهش تعهدات برجام برداشته شود، در واقع برجامی باقی نمی‌ماند که انتظار اقدام از سوی اروپایی‌ها باشیم؛ البته ایران بر اساس اقدام متقابل گام‌های کاهش تعهدات برجامی را برداشته است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با اشاره به اقدامات ایران در یک‌سال گذشته، بیان داشت: باید کاری که در یک‌سال گذشته انجام شده است، استمرار پیدا کند، در سال گذشته با نگاه به توان درون توانستیم بازار ارز را مدیریت کنیم و قیمت دلار را از ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش دهیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس گفت: از آن‌جایی که نتیجه مدیریت سال گذشته مطلوب بود؛ بنابراین توانسته‌ایم مسیر درست را پیدا کنیم، از این رو باید با نگاه به درون توانایی‌ها خود را تقویت کرده و آدرس‌های غلط اروپایی را رها کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار