سردار اشتری:

ناجا در حوزه مهارت‌آموزی سربازان رشد مناسبی داشته است

فرمانده نیروی انتظامی از رشد و پیشرفت قابل ملاحظه این نیرو در حوزه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 02September 2019

سردار اشتری:به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی امروز (دوشنبه ۱۱ شهریور) در چهارمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، با اشاره به فعالیت‌های ناجا در حوزه مهارت‌آموزی اظهار داشت: نیروی انتظامی در سال ۹۶ رشد خوبی را در حوزه مهارت‌آموزی سربازان داشت و این آمار در سال ۹۷ با رشد چشمگیری مواجه شد.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی که در قالب مهارت‌آموزی انجام می‌گیرد در ۹ مرکز آموزشی ناجا و همچنین ۳۲ فرماندهی انتظامی استان‌ها و چندین یگان مرزبانی انجام می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی ناجا در این حوزه از سه میلیون نفرساعت به پنج میلیون نفرساعت رسیده است.

سردار اشتری با بیان اینکه باید نیاز جامعه را به لحاظ شغلی احصا کرد، گفت: با فرهنگ‌سازی می‌توان رغبت جوانان را نسبت به مسئله سربازی و آموزش‌های حین خدمت ارتقا داد و نیروی انتظامی در این راستا دو طرح «از بی‌سواد تا کارشناس» و «از کارشناسی ارشد تا دکتری» را در دستور کار قرار داده است که بدین‌ترتیب آموزش‌های متناسب با علاقه‌مندی و حوزه تخصصی به افراد داده می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار