امیر حاتمی خبر داد؛

اجرای ۸۳ درصد طرح مهارت‌آموزی سربازان در وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اجرایی شدن ۸۳ درصد طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در این وزارتخانه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ - 02September 2019

ایجاد اشتغال باید متناسب با نیازهای جامعه باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز (دوشنبه ۱۱ شهریور) در چهارمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در حل معضل بیکاری در جامعه، اظهار داشت: امروز یکی از دغدغه‌های جوانان ما مسئله بیکاری و اشتغال است که باید با اجرای برنامه‌های راهبردی این مشکلات را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سطح تحصیلات جوانان افزایش یافته است، گفت: باید متناسب با نیاز جامعه و نوع تخصص و تحصیلات برای افراد ایجاد اشتغال شود و همچنین باید برای رفع معضل بیکاری برنامه‌های عمیق‌تری در سطح کشور اجرا شود.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: آموزش‌ها در حوزه اشتغال باید هدفمند، کاربردی و متناسب با نیاز‌های کشور باشد، در سال ۹۸ حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر را مورد آموزش تخصصی و چهار هزار نفر را آموزش عمومی داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح مهارت افراد و افزایش تجربه جوانان، با کمک شرکت ایرانسل یک مرکز آموزش مجازی راه‌اندازی کرده‌ایم تا سربازان در اوقات فراغت از آن استفاده کنند.

امیر حاتمی در پایان تصریح کرد: ۸۳ درصد طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه تاکنون در وزارت دفاع به مرحله اجرا رسیده است و امیدواریم تا پایان سال برنامه‌های مدون به طور کامل انجام شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار