رهبر انصارالله:

مقاومت لبنان همچون حصار فولادی از امت اسلامی حفاظت می‌کند

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تبریک به حزب‌الله بابت پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت که «مقاومت لبنان همچون حصار فولادی است که از امت اسلامی دفاع می‌کند».
کد خبر: ۳۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ - 02September 2019

رهبر انصارالله: مقاومت لبنان همچون حصار فولادی است که از امت اسلامی حفاظت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در سخنانی از اقدام تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان تمجید کرد و پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

رهبر انصارالله یمن گفت که «حزب‌الله آبروی امت اسلامی در جنگ با دشمن اسرائیلی را حفظ کرده است. نیروهای مقاومت در تاریخ جهادی خود معادله‌ای را ایجاد کردند که عزت و کرامت انسانی را به ارمغان می‌آورد».

الحوثی با بیان اینکه «حزب‌الله در نوک پیکان مقابله با تهدیدات اسرائیلی قرار دارد»، افزود:‌ «مقاومت لبنان همچون حصار فولادی است که از امت اسلامی دفاع می‌کند».

سید عبدالملک الحوثی افزود: «اگر قدرت مقاومت در لبنان و فلسطین نبود، واقعیت تحولات منطقه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد».

وی اظهار داشت که وجود مقاومت فلسطین و لبنان از میزان خطر تهدیدات اسرائیلی کاسته است و امت اسلامی باید قدر این مقاومت را بداند.

بنا بر این گزارش، حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، دیروز (یکشنبه) یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار