مسئول روابط عمومی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

برپایی خیمه عزاداران دانش آموز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

هادی زرانژادیان گفت: هر روز ساعت 18 تا اذان مغرب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس میزبان محفل عزای دانش آموزان بسیجی سیدالشهداء خرمشهر با عنوان خیمه هستیم.
کد خبر: ۳۶۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ - 02September 2019

برپایی خیمه عزاداران دانش آموز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هادی زرانژادیان» مسئول روابط عمومی و تبلیغات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در حاشیه جلسه کمیته اطلاع رسانی اربعین ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: ویژه برنامه هایی برای عزاداران خرمشهر در مرکز فرهنگی و محوطه موزه دفاع مقدس درنظر گرفته ایم تا بتوانیم پیوند عمیق فرهنگ ناب عاشورا و دفاع مقدس را به جوانان القاء کنیم.

وی افزود: در همین راستا هر روز ساعت 18 تا اذان مغرب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس میزبان محفل عزای دانش آموزان بسیجی سیدالشهداء خرمشهر هستیم.

زرانژادیان گفت: این سلسله برنامه های عزاداری با عنوان«خیمه» برگزار می شوند و هر روز از روایات و سخنان حجت الاسلام جلالی بهره می بریم و با نوای «فواد عبدالعلی پور» به یاد شهدای دشت کربلا و دوران دفاع مقدس بر سر و سینه می زنیم.

در پایان مسئول روابط عمومی و تبلیغات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از همه دانش آموزان خرمشهری دعوت کرد تا ضمن حضور و مشارکت در این برنامه های فرهنگی و عزاداری از موزه دفاع مقدس نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار